728 x 90

نمای روز - بالاخره بن‌بست دارید یا ندارید؟! - ۲۰مهر ۱۴۰۰

آخوند جلاد رئیسی: می‌خواهم بگویم به آینده بسیار باید امیدوار بود. ما در این کشور هیچ بن‌بستی نداریم، بله دشمن برای ما شرایط تحریمی تهدیدی به‌وجود آورده...

چرا آخوند جلاد هر ماه یک بار اصرار می‌کند که بن‌بستی برای نظام وجود ندارد؟

تلویزیون رژیم ۱۷مهر ۱۴۰۰:

مجری: حاج آقا یک سؤال اساساً چرا می‌خواهیم و اصرار داریم به برجام برگردیم؟

پاسدار شریعتمداری: به همین علت عرض می‌کنم برجام یک جسدی هست اما این‌که چرا اصرار داریم من فکر می‌کنم با توجه به این‌که تأکید در لغو همه تحریم‌ها هست.

مجری: اگر ما بگوییم می‌خواهیم به برجام برگردیم که همه تحریم‌ها لغو بشود، این‌بار ما دروغ گفتیم چون تو برجام نیامده که همه تحریم‌ها باید لغو بشود.

زیدآبادی هم از باند مغلوب با اشاره به این بن‌بست نوشت: حالا که نه اثری از دولت روحانی به‌جا مانده و نه از وزیر خارجه او، چرا این توافقنامه را یک‌بار و برای همیشه صریح و رسمی از دستور کار خود خارج نمی‌کنند؟ (روزنامه آر مان ۲۰مهر ۱۴۰۰)

 

تلویزیون رژیم ۱۷مهر۱۴۰۰:

مجری: چرا از توی این برجام اصلاً خارج نمی‌شویم؟ این سؤالی است که افکار عمومی دارد. چرا هم‌چنان این کلمه بازگشت به برجام جزء ادبیات رایج مسئولان ما هستش؟

عبداللهیان: ما به مذاکرات وین باز خواهیم گشت و به جمع‌بندی نهایی در دولت جدید داریم نزدیک می شویم! (شبکه خبر رژیم ۱۶مهر ۱۴۰۰)

روزنامه جهان صنعت با اشاره به تناقض ادامه پیگیری برجام و بن‌بست کنونی نوشت: اگر برجام بد و مورد انتقاد است، پس چرا در دولت جدید تا این حد برای بازگشت آمریکا به آن تلاش می‌شود؟ (جهان صنعت ۲۰مهر ۱۴۰۰)

خطیب‌زاده: اجازه بدهید من تأکید بکنم که ما حتی یک ساعت را هم حتی یک ساعت را هم بعد از این‌که به جمعبندی برسه این فرایند بررسی داخلی از دست نخواهیم داد (شبکه خبر رژیم ۴شهریور ۱۴۰۰).

پاسدار شریعتمداری: به همین علت عرض می‌کنم برجام یک جسدی هست

آخوند جلاد رئیسی: ما در نظام ولایت فقیه هیچ بن‌بستی نداریم! هیچ بن‌بستی نداریم (شبکه خبر رژیم، جلسه دولت ۴شهریور ۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/050bd6a1-7a61-4277-aa26-31de898a1b85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات