728 x 90

نمای روز ـ اصرار روحانی بر داغ کردن جوانان در تنور کنکور

هدف خامنه‌ای و اصرار روحانی برای اجرای کنکور در کوران کرونا چیست؟

آخوند روحانی: «خب الآن همه مردم در خیابان راه می‌روند در مغازه می‌روند برمی‌گردند اتوبوس سوار می‌شوند... تا بحث کنکور می‌شود دومرتبه بحث می‌شود آقا کنکور باشد یا نباشد.

خب چطور تو خیابان می‌رویم پس ما؟... چطور آنجا آن مغازه هست آن پاساژ هست کنکور هم همان جور هست».

اما همین آخوند از ترس کرونا حتی در مجلس حاضر نشد

آخوند علیرضا سلیمی ـ مجلس آخوندی: «گفته می‌شود ستاد ملی کرونا به آقای رئیس‌جمهور توصیه کردند تشریف نیاوردند.

جواب! آقای رئیس‌جمهور، شما که یک میلیون دانش‌آموز را می‌فرمایید برای کنکور شرکت کنند خون شما از آنها رنگین‌تر است»؟

اصرار روحانی برای اجرای کنکور در شرایطی که رسماً مسئول برگزاری گفته بود امکان عملی فاصله‌گذاری و برگزاری کنکور رو نداریم.

شهریاری ـ مجلس آخوندی: «وزیر محترم علوم کتباً پاسخ دادند که ما توان برگزاری امتحان را در آخر مردادماه برای اجرای پروتکل‌ها نداریم... تذکر جدی به وزیر علوم که در جلسه می‌گوید نمی‌توانم بعد چون آقای رئیس‌جمهور به او دستور می‌دهد می‌گوید می‌توانم».

زالی، رئیس ستاد کرونا، این شتابزگی را شعله‌ور شدن کرونا و خطای استراتژیک دانست و گفت:

«خطای راهبردی که در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم این بود که این عامل را فقط به حساب مردم گذاشتیم که واقعیت این‌گونه نبود... شتابزدگی در ایجاد بازگشایی‌ها می‌تواند افکار عمومی را به این سمت ببرد که بیماری خاموش شده است... قسمتهای مختلف داره فشار میاره که کنکور بموقع برگزار بشود چون نفع آن ۸هزار میلیارد تومانی که سالانه داره از این راه در میاره مافیا کنکور این نفع یک اقتصاد عجیب‌و غریبی بود».

خامنه‌ای و روحانی در وحشت از قیام و بن‌بست خفگی از هر وسیله‌ای برای نجات استفاده می‌کنند اما پاسخ نهایی را به‌زودی جوانان و کانون‌های شورشی در آزمون سراسری قیام در کف خیابان خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1da33819-ce35-49af-a5aa-32615d237112"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات