728 x 90

نقض تحریم‌های آمریکا توسط یک شرکت وابسته به رژیم ایران

وال استریت ژورنال
وال استریت ژورنال

دادگاهی در ایالت مینه سوتا در آمریکا روز ۲۹ اردیبهشت یک شرکت متعلق به رژیم آخوندی به نام پیمنت ۲۴ و دو گرداننده آن را به نقض تحریم‌ها متهم کرد.

وال استریت ژورنال نوشت: شرکت پیمنت ۲۴ (Payment۲۴) و دو گرداننده آن به پولشویی، سرقت هویت و کلاهبرداری مالی اینترنتی متهم شده است. این شرکت با خرید نرم افزارها و سرورهای کامپیوتری تحریم‌های آمریکا را نقض می‌کرده است.

خاطرنشان می‌شود روز ۲۶اردیبهشت سایت ای بی ‌سی در خبری در مورد حکم ۲سال زندان برای دلال رژیم ایران نوشت: دادگاه فدرال شهر جفرسون آمریکا یک دلال رژیم آخوندی را پس از اعتراف به نقض تحریم‌ها محکوم شناخت.

وی مسعود لطیفی نام دارد و تبعه کلمبیا است. لطیفی به جرم خود در مورد جعل اسناد و پنهان‌کاری در فرمهای مربوط به محموله‌های بین‌المللی اقرار کرد و گفت: کالاهایی به یک واسطه در امارات متحده ارسال می‌کرده و از آنجا به ایران می‌فرستاده است. وی در اعترافات خود گفته است ۵۰هزار دلار بابت ارسال محموله دریافت کرده است.

همچنین در خبری دیگر روز ۲۶اردیبهشت دادگاه فرانکفورت آلمان یک تاجر ۴۳ساله را به‌دلیل دور زدن تحریم‌های رژیم ایران به پنج سال زندان محکوم کرد.

این فرد به‌دلیل تحویل دستگاههای چاپ اسکناس به سپاه پاسداران محاکمه شده است.
حکم صادرشده دادگاه فرانکفورت دو سال کمتر از مجازاتی است که متهم در دادگاه اولیه سال۲۰۱۸ دریافت کرده است.
طبق گفته دادگاه متهم از ارتکاب جرم آگاه بوده و با "معامله میلیونی" قصد داشته است شرکت خود را که قبلاً با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شده بود نجات دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cddd156-4e8e-466b-8ab2-536ffa5f25d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات