728 x 90

نقش خامنه‌ای در افزایش قربانیان کرونا

پس از بازگشایی مشاغل آمار قربانیان به‌سرعت بالا رفت. تا جایی که نمکی ناگزیر از ۳رقمی شدن آمار قربانیان و فشار سایر نهادهای وابسته به خامنه‌ای برای باز کردن میدانهای مرگ گفت: «هی به من فشار می‌آورند اینجا را باز کنیم اونجا را باز کنیم اونجا را باز کنیم... از این زمین دقیقه ۹۰ ما گل خواهیم خورد با این روالی که الآن من دارم می‌بینم».

یکی از عوامل گسترش مرگ، باز کردن مسیرها قبل از تأمین اتوبوس و وسایل حمل و نقل در ظرفیت جدید است. مشکلی که قرار بود تا آخر اردیبهشت حل شود.

آخوند روحانی ۳۱فروردین ۹۹: «بنا شود آن مقدار اتوبوسی که می‌توانند خریداری بکنند و این اتوبوس در اختیار آنها قرار بگیرد تا پایان ماه اردیبهشت».

نمکی: «ما ناوگان زمینی‌مان را اتوبوس مان را مترویمان را نتوانستیم ترمیم کنیم تعداد اتوبوسی که گفتیم نیآوردیم، حتی ۲درصد افزایش ورود مسافر مترو و مسافر اتوبوس داریم و فاصله‌گذاریها به‌هم می‌ریزد».

یک رسانه حکومتی ضمن اشاره به قربانی کردن سلامت مردم پای مصالح اقتصادی نظام نوشت: «از ترس "فروپاشی اقتصاد"، فعالیت‌های اقتصادی را از سر گرفتند... به همین دلیل موج دوم شیوع بیماری در بسیاری از استانها شروع شده است و عاقبت آن را نمی‌توان پیش‌بینی کرد»(روزنامه مستقل ۱۲خرداد ۹۹).

در ادامه همین مطلب با اشاره به نهادهای اقتصادی وابسته به خامنه‌ای می‌نویسد فقط با سود سرمایه این نهادها هزینه معیشت ۴۰میلیون نفر تأمین می‌شد.

آخوند رئیسی ۱۳خرداد ۹۹: «موفقیت ما در مبارزه با کرونا بدون تردید نقش هدایت‌های رهبری بود».

البته مسئول اول قتل و غارت و گرسنگی مردم و عامل هزاران قربانی کرونا شخص خامنه‌ای و نظامی است که به‌زودی در آتش خشم گرسنگان دود و نابود خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d57203a-ceb7-41d0-bb1f-675543bf50e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات