728 x 90

نقش آخوند جنایتکار محمدرضا زائری از بیت خامنه‌ای به‌عنوان همدست اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم - گفتگو با دکتر سنابرق زاهدی

آخوند محمد رضا زائری
آخوند محمد رضا زائری

برنامه ارتباط مستقیم سیمای آزادی-۲۳ آذر ۹۹: گفتگو با دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران

مجری: آقای زاهدی در این پرونده اسم یک آخوندی هم شنیده شده، اسم برده شده، به اسم «محمدرضا زائری» که گویا به نوعی در این توطئه شرکت داشته. میشه لطفاً توضیح بدهید که داستان این آخوند چی بوده؟

سنابرق زاهدی:

محمدرضا زائری اهل بندرعباس هست. پدرش یک جنایتکار دیگری هست بدتر از او به اسم غلامرضا زائری. غلامرضا زائری همین الآن عضو دفتر بررسی‌های ویژه بیت خامنه‌ای است. یعنی این خانواده جزو بیت خامنه‌ای هستند و این پدرش در واقع ۴ دوره نماینده مجلس آخوندی بوده الآن هم که خانه خامنه‌ای کار و زندگی می‌کند. بعد پسرش که در واقع محمدرضا زائری هست که هم آخوند هست و هم نیست یعنی اگر توی توئیترش نگاه کنید عمامه ندارد ولی خوب اینور و آنور که میره با عمامه می‌رود. در پرونده هم وقتی آمده اگر داشته باشید و بتوانید نشان بدهید این عکس را، دوتا عکس فرستادند یکی عکس آخوندی با لباس آخوندی با عمامه، یکی هم بدون عمامهو بنابراین این آخوند هم با عمامه هست و هم بدون عمامه. این آخوند فکر می‌کنم یکی از به‌اصطلاح کارمندان عالی‌رتبه وزارت اطلاعات است. شغل کثیفش این هست که در واقع علیه مجاهدین کار بکند. یک انجمنی درست کردند، بنیادی درست کردند چند سال پیش به اسم بنیاد سرچشمه که اساساً هدف این بنیاد این بود که علیه مجاهدین کار بکند و به‌خصوص به‌اصطلاح پرونده‌های حقوقی بیاورد که برود در مراجعه بین‌المللی. این آخوند رئیس این انجمن سرچشمه بود و بعد خودش در اعتراض به این‌که این انجمن به اندازه کافی علیه مجاهدین کار نمی‌کند از این انجمن استعفا کرد و رفت بیرون. حال این آدم که اسمش محمدرضا زائری است درست در ماه خرداد یعنی همان ژوئن یک‌سال درست قبل از سالی که می‌خواستند این جنایت را مرتکب بشوند یعنی در سال۹۶ در خرداد ۹۶ در ژوئن ۲۰۱۷ درست همزمان با روزهای برگزاری کهکشان، از وین همراه با اسدالله اسدی یک ماشین کرایه کردند با همدیگر که ماشین هم به اسم همین آخوند است یعنی محمدرضا زائری کرایه شده این ماشین را با هم برداشتند از اتریش آمدند فرانسه و در فرانسه رفتند چند جای مشخص را بازدید کردند یکی رفتند اور سورواز در واقع جایی که محل دفتر شورای ملی مقاومت مجاهدین هست و مقر خانم رجوی هم آنجا هست. آنجا را بازدید کردند. رفتند در واقع خود سالنهای ویلپنت را دیدند زمانی رفتند ویلپنت که دو روز قبل از برگزاری کهکشان آن سال یعنی یک‌سال قبل بود که در واقع ببینند که شرایط چه جوری وقتی که کهکشان می‌خواهد برگزار بشود، عینی بشوند برای کاری که می‌خواهند سال بعد مرتکب بشوند. بعد یک نقطه دیگر که رفتند بازدید کردند خیابان ورژه در شهرک رواسان فرانس هست که در واقع محلی هست که آنجا هتلی بود که در آن میهمانان ویژه ما در آنجا اقامت هر ساله می‌کردند. بنابراین این آخوند همراه اسدالله اسدی از وین رفتند فرانسه و رفتند این محلها را بازدید کردند و شناسایی کردند. خوب این آخوند درگیر بود در این جنایت تروریستی این آخوند در واقع او یک آخوندی است که هم روابط بسیار نزدیکی با شخص خامنه‌ای دارد، زمانی که خامنه‌ای در بیمارستان بود چند سال پیش، طبیعی بود افراد بسیار محدودی برای دیدن خامنه‌ای رفتند یکی از نفراتی که رفتند دیدنش همین آخوند جنایتکار همین محمدرضا زائری که دستش در دست خامنه‌ای است و خامنه‌ای هم دارد به او لبخند می‌زند بعد کنارش هم رئیس دفتر خامنه‌ای آخوند گلپایگانی ایستاده است. هم‌چنین وی عکسی به‌اصطلاح دوستانه همراه با خنده با جنایتکار جواد ظریف دارد کما‌این‌که در یک عکس دیگر که خودش در توئیتش مخابره کرده و گذاشته عکس با دو تن از وزرای ارشاد دولت احمدی‌نژاد، یعنی جنایتکار پاسدار شکنجه‌گر صفار هرندی و همینجور یک کس دیگر به اسم سعیدی که او هم وزیر ارشاد بود که با آن دو نفر نشسته و از آنها هم تعریف و تمجید می‌کند.

البته این آخوند به‌رغم این ماهیت به‌رغم این کارکرد به‌رغم این‌که در کار تروریستی درگیر بوده ولی تلاش می‌کند که ردای اصلاح‌طلبی هم تن بکند و مثلا انتقاد هم بکند به برخی از کارها. خوب این روشن است که در واقع دارد به‌قول معروف نعل وارونه می‌زند. این آخوند در ذات خودش یک آخوند جنایتکار و تروریست است و نمی‌دانم چه جنایتهای دیگری در داخل ایران مرتکب شده است ولی خوب تلاش می‌کند که چهره خودش را با این نوع از حرفهای بی‌محتوی بشوید که البته شستنی نیست.

برگرفته از سیمای آزادی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d976d58-4598-40e5-80a7-69b4f846c0c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات