728 x 90

«نقاط سفید»، دستاویزی برای کشتار

سخن روز ۸ ادریبهشت
سخن روز ۸ ادریبهشت

آخوند روحانی روز یکشنبه (۷ اردیبهشت) در ستاد کرونا به‌طور مبهمی اعلام کرد که گویا وزارت بهداشت فهرستی از ۱۲۷شهرستان (کمی بیشتر یا کمی کمتر) تهیه کرده که آن را یا در نیمهٔ اردیبهشت یا نیمهٔ رمضان اعلام می‌کنند و می‌گویند که در این شهرها مردم می‌توانند به‌مساجد بروند و با شرایط و پروتکل‌هایی نماز جمعه‌ها باز می‌شود و سپس با مراعات مردم، این مناطق سفید روز به‌روز گسترش پیدا می‌کند.

 

 

به این ترتیب اعلام این شهرها، به‌عنوان منطقهٔ سفید که هنوز جوانب آن در هاله‌یی از ابهام قرار دارد، گامی دیگر و یک اقدام جنایتکارانهٔ دیگر در راستای پایان دادن به‌فاصله‌گذاریها و برداشتن تتمهٔ محدودیتهای نیم‌بندی است که برای مقابله با کرونا و شیوع آن تاکنون اجرا می‌شد و نتیجهٔ آن هم از پیش مشخص است؛ خیز دیگری در جهت افزایش قربانیان کرونا!

 

دروغ جنایتکارانه‌یی به‌نام شهرهای سفید

اعلام شهرستانهای سفید، یک دروغ و فریب بزرگ است که تنها به‌منظور مشروعیت دادن به‌برداشتن محدودیتها به‌شیوهٔ پلکانی است؛ چرا که بنا‌ به‌تصریح مکرر مقامها و کارگزاران ذیربط، هیچ نقطهٔ سفیدی در کشور وجود ندارد و در شرایطی که کانون‌های اصلی جمعیت مانند تهران و مراکز استانها، عمدتاً سرخ محسوب می‌شوند و از آنجا که هیچ ممنوعیت و حتی محدودیتی در ترددهای استانی و بین شهری اعمال نمی‌شود، طبعاً هیچ نقطه و شهرستان سفیدی هم نمی‌تواند وجود داشته باشد.

 

به‌عنوان نمونه، در استان اصفهان وزارت بهداشت ۹شهر را سفید اعلام کرده است اما حیدری معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: «در حال حاضر در استان اصفهان نقطه سفید نداریم، استان اصفهان در وضعیت قرمز است...».

 

در سیستان و بلوچستان وزارت بهداشت ۶شهرستان را سفید اعلام کرده، اما هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: « نه تنها شواهدی از اتمام کرونا به‌چشم نمی‌خورد بلکه احتمالاً در نقطه شروع پیک دوم هستیم».

 

در خوزستان وزارت بهداشت ۱۲شهرستان را سفید اعلام کرده، اما سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اعلام کرد: «موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در یک هفته گذشته ۵۰‌درصد افزایش یافته‌است».

 

در گیلان، نماینده وزیر بهداشت گفت: «هنوز هیچ جایی از استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید قرار ندارد و هم‌چنان در معرض خطر هستیم».

 

در مشهد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت:«هنوز وضعیت مشهد سفید نشده و در ۲۴ساعت گذشته تعداد مبتلایان به‌ویروس کرونا افزایش یافته‌اند».

 

از سوی دیگر بسیاری از دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و هم‌چنین کارگزاران اجرایی در استانهای مختلف تصریح می‌کنند که در حال حاضر منحنی کرونا صعودی است و در اغلب موارد تصریح می‌کنند که پیک دوم و سوم کرونا در راه است که بسا گسترده‌تر و مرگبارتر از پیک اول است. در همین رابطه رئیس مرکز بیماریهای واگیر در وزارت بهداشت نیز گفت: «هم‌چنان در موج اول و موج افزایشی بیماری هستیم و داریم نزدیک می‌شویم به‌قله بیماری...» (بهداشت نیوز ۸اردیبهشت).

 

رژیم و وزارت بهداشت دولت روحانی هر روز آمار جعلی و مسخرهٔ تعداد مبتلایان و درگذشتگان را بدون تفکیک استانی اعلام می‌کند، علت این عدم تفکیک، به‌روشنی آن است که اگر آمار به‌تفکیک اعلام شود، خیلی سریع جعلی بودن آن آشکار می‌شود!

 

اصرار بر بازگشایی دکانهای دین‌فروشی

بنابراین در چنین شرایطی سخن گفتن از وجود بیش از ۱۰۰نقطهٔ سفید بی‌معنی و سخیف است و تنها یک معنی می‌تواند داشته باشد و آن فرستادن عمدی مردم به‌مسلخ کروناست. یکی از دلایل مهم اعلام دروغین نقاط سفید، چنان که در اظهارات روحانی هم نمایان بود، اصرار آخوندها به‌بازگشایی مساجد و زیارتگاهها، یا در واقع باز شدن دکان دین‌فروشی‌شان است. آخوندهای دین‌فروش و ضدمردمی و در رأسشان خلیفهٔ پلید ارتجاع که جز به‌منافع حقیر خود نمی‌اندیشند، همان کسانی هستند که مانع قرنطینه کردن قم شدند و زمینه‌ساز ابعاد دهشتناک این بلا شدند؛ آنها اکنون هم دارند مردم ایران را وارد مرحله فاجعه‌بارتر دیگری می‌کنند. در برابر این نقشهٔ شوم باید ایستاد و آن را افشا کرد.

 

جوانان شورشی و کانون‌های شورشی در سراسر کشور این سخن رهبر مقاومت را نصب‌العین خود قرار داده‌اند که: اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صد برابر آن را به‌تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به‌پایان رسیده است.

شورشگران پیروزی می‌سازند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dea4bbfd-2eda-4694-ab5b-24d3988862b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات