728 x 90

نظام اسقاطی

هر وسیله‌ای تاریخ مصرفی دارد. وقتی تاریخ و عمر وسیله‌ای تمام شود ممکن است مدتی با عنوان اسقاطی خودش را بر زمین تحمیل کند اما این دوره بسیار کوتاه خواهد بود.

یک رسانه رسمی حکومتی از قول معاون روحانی نوشت: «حدود ۸۷درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۱درصد موتورسیکلت‌ها، ۷۳درصد اتوبوس‌ها و ۶۱درصد کامیونهای کشور اسقاطی است در واقع کشور اسقاطی‌ها شده‌ایم».(ایرنا ـ عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست رژیم ۲۹دی ۹۸)

در کشور اسقاطی‌ها نه فقط اتوبوسها و کامیونها از دور خارجند که بسیاری از پاسداران و کارگزاران سفت و سخت حکومتی هم از دور استفاده خارج و اسقاطی شدند.

مجری تلویزیون رژیم ۲۲دی ۹۸: «امروز خبر نمایندگان مجلسی هم که رد صلاحیت شدند خیلی به چشم آمد. دلیل اصلی تأیید نشدن صلاحیت این نمایندگان مجلس چیه»؟

کدخدایی ۲۲دی ۹۸: «از اون تعدادی که حدود فکر می‌کنم ۲۴۰ و اندی ثبت‌نام کردند مستحضر هستید یک تعداد ثبت‌نام نکردند... ما حدود ۹۰نفر را نتوانستیم صلاحیت‌شان را تأیید بکنیم».

می‌گوید تعدادی اسقاطی ثبت‌نام نکردند و از ۲۴۰تایی که سال‌ها در مجلس بودند ۹۰تا این دور اسقاطی شدن.

یکی از کارگزاران، علت خرابی و از دور خارج شدن اجزای نظام را پیدا کرد.

احمد توکلی، رئیس هیأت‌مدیره دیدبان شفافیت و عدالت رژیم: «اونها هستن که مردمو خراب می‌کنن... اگه اونهمه روحانیان و آخوندهای ما بدکاره باشند، مردم بدکاره می‌شوند، اگر نمایندگان مجلس، وزرا، رئیس‌جمهور و رهبری بد باشند مردم بد می‌شن»!

با این حساب می‌بینیم که کشور اسقاطی، چیزی نیست جز رئیس‌جمهور اسقاطی، رهبر الدنگ و اسقاطی و خلاصه نظام اسقاطی که عمرش به‌سر آمده و به‌زودی توسط مردم از دور خارج می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a20bf73-aa49-4b05-ab0b-5d95eed23fbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات