728 x 90

نظارت مدیرعامل جدید سازمان رسانه‌های جهانی آمریکا بر صدای آمریکا و رادیو فردا

مایکل پک  رئیس سازمان رسانه‌های بین‌المللی آمریکا
مایکل پک رئیس سازمان رسانه‌های بین‌المللی آمریکا

مایکل پک به‌عنوان رئیس سازمان رسانه‌های بین‌المللی آمریکا توسط سنای این کشور پنجشنبه ۱۶خرداد تأیید شد.

وی با ۵۳رأی مثبت اعضای سنای آمریکا و برای مدت ۳سال انتخاب شد. دونالد ترامپ از تأیید صلاحیت مایکل پک استقبال کرد. وی از دو سال پیش توسط دولت ترامپ برای این کار کاندید و به سنا معرفی شده بود اما تصویب آن در سنا در مخالفت با سیاست‌های ترامپ به تعویق می‌افتاد.

مایکل پک نظارت بر صدای آمریکا و رادیو اروپای آزاد را که رادیو فردا نیز زیر مجموعه آن است به عهده خواهد گرفت.

در سالهای گذشته شماری از سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا به سیاست‌ها و خطوط مماشات‌گرایانه صدای آمریکا در رابطه با رژیم آخوندی اعتراض کرده و خواهان تصفیه آن از عناصر رژیم یا نزدیک به رژیم ایران شدند که از زمان اوباما و حتی قبل از آن وارد دستگاه صدای آمریکا شده و با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی به نفع رژیم آخوندها و علیه مردم ایران کار می‌کردند.

روز ۷خرداد ماه جاری برایان هوک، نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا برای ایران طی مقاله‌یی در نیویورک پست به‌شدت به این وضعیت اعتراض کرد و نوشت: مردم ایران می‌گویند برنامه فارسی صدای آمریکا بیشتر شبیه «صدای ملاهاست» تا «صدای آمریکا». در جریان تظاهرات تاریخی آبان گذشته ایران که ۱۵۰۰کشته بر جای گذاشت، صدای آمریکا به جای پخش اخبار تظاهرات گزارشهایی از طبیعت پخش می‌کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/333d9dbe-13ff-4835-ac57-4acd29e86b67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات