728 x 90

نصب پوستر مسعود رجوی - فعالیت کانونهای شورشی

نصب پوستر مسعود رجوی - فعالیت کانونهای شورشی
نصب پوستر مسعود رجوی - فعالیت کانونهای شورشی

کانونهای شورشی این پیام آوران سرنگونی رژیم ولایت فقیه با گسترش فعالیت خود در شهرهای ایران اسیر، بذرپاش خیزش و قیام و پیام آوران آزادی این میهن هستند و دشمن ضدبشر بهتر از هرکس به این امر آگاه است و باعث ابراز وحشت بی‌پایان سردمداران و گماشته‌های ولی‌فقیه ارتجاع شده است. در پس تمامی معادلات سیاسی و اقتصادی و...، مردم ایران هستند که حرف آخر را می‌زنند. آنها خواهان آزادی و حکومتی هستند که به جای سرمایه‌گذاری بر صدور تروریسم، به صلح و آبادانی کشور و همزیستی مسالمت‌آمیز با همسایگانش بپردازد. لذا مردم و کانونهای شورشی، پرطنین‌تر از هر زمان دیگری در شهرهای ایران، سرنگونی نظام دیکتاتوری خامنه‌ای را فریاد می‌کنند و مرگ بر دیکتاتور می‌گویند.

 

تهران - نصب پوسترهای مسعود رجوی توسط کانونهای شورشی

اعضای کانونهای شورشی تهران اقدام به نصب پوسترهای متعددی از مسعود رجوی در اماکن مختلف تهران کردند.

یکی از کانونهای شورشی نیز اقدام به نصب تراکتهایی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی ایران با مضمون مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش کردند.

تهران - نصب پوستر مسعود رجوی توسط کانونهای شورشی

 

نصب تراکت پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش در شیراز

اعضای کانون شورشی ۹۱۴شیراز اقدام به نصب تراکتهایی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی ایران با مضمون « از پیام مسعود رجوی: حمله در برابر حمله آتش جواب آتش » در محوطه دانشگاه پیام نور شیراز کردند.

نصب تراکت پیام ارتش آزادیبخش توسط کانون شورشی شیراز

 

نصب تراکت توسط کانونهای شورشی تهران

یکی از اعضای کانون شورشی ۷۶۵تهران ضمن نصب تراکتهایی با مضمون « دیکتاتور به پایان سلام کن، آتش جواب آتش، حمله جواب حمله و تقاص خون خون است» گفت، مردم قهرمان تهران بپاخیزید، بپاخیزید و کاخ خامنه‌ای... زالو صفت را بر سرش خراب کنیم، دیکتاتور باید بدونه که نمیتونه جلوی خیزش و قیام خلقی که اراده آزادی کرده است را بگیرد، جوانان تهران جلوی صفوف تظاهرات تهران آماده‌ایم، مشت در برابر مشت حمله برابر حمله، آتش جواب آتش.

یکی از اعضای کانون شورشی دیگری در تهران نیز با نصب تراکت پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش گفت، مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش.

کانون شورشی دیگری در خیابان کارون تهران تراکت قیام تا پیروزی با مریم رجوی و کانونهای شورشی را پخش کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی گفت، همسو با ملت همسو با مردم قیام تا سرنگونی با مریم رجوی و کانونهای شورشی براندازیم این رژیم آخوندی را.

نصب تراکت توسط کانونهای شورشی تهران

 

دیوارنویسی توسط اعضای کانون شورشی در خرم‌آباد

اعضای کانونهای شورشی خرم‌آباد نیز اقدام به دیوارنویسی در سطح شهر کردند. شعارهای « قیام تا سرنگونی – حمله جواب حمله، آتش جواب آتش» در فیلم ارسالی دیده می‌شود.

دیوار نویسی در خرم آباد

 

پیام از بروجرد، تپه چغا – دیوارنویسی در کهکیلویه و بویر احمد

اعضای کانون شورشی از بروجرد. یکی از اعضای کانونهای شورشی بروجرد در پیامی گفت، ما مردم بروجرد اعلام همبستگی با آقای مسعود رجوی می‌کنیم و شعار ما این است مشت در برابر مشت حمله در برابر حمله آتش جواب آتش.

کانون شورشی ۷۷۷کهکیلویه و بویر احمد نیز تصویری از دیوارنویسی خود ارسال کردند. شعار مرگ بر خامنه‌ای دیکتاتور، مشت در برابر مشت، آتش در برابر آتش، حمله جواب حمله بر دیوار رویت می‌شود.

فعالیت کانونهای شورشی در بروجرد و کهکیلویه و بویر احمد

 

نصب تراکت در تهران و رفسنجان و دیوارنویسی در خرم‌آباد

یکی از کانونهای شورشی تهران اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «درود بر مسعود رجوی فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی – زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، باز می‌آییم» کردند.

کانونهای شورشی خرم‌آباد نیز اقدام به دیوارنویسی قسمت از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی ایران کردند.

کانون شورشی دیگری در رفسنجان نیز اقدام به نصب تراکت مشت در برابر مشت حمله در برابر حمله آتش جواب آتش که قسمتی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی ایران است کردند.

نصب تراکت در تهران و رفسنجان و دیوار نویسی در خرم آباد

 

نصب تراکت و دیوارنویسی در کرج، بو شهر و شهرضا

عضو کانون شورشی کرج نیز اقدام به نصب تراکت پیام ارتش آزادیبخش مبنی بر حمله برابر حمله آتش جواب آتش کردند.

اعضای کانون شورشی بو شهر نیز اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

کانون شورشی دیگری در شهرضا نیز فیلمی از دیوار نویس شعار مشت در برابر مشت، آتش جواب آتش، درود بر رجوی. ارسال کردند.

نصب تراکت و دیوار نویسی در کرج، بوشهر و شهرضا

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec0b196c-9bdf-4d63-8798-ba60b74b7d9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات