728 x 90

نشنال اینترست: لیست‌گذاری سپاه پاسداران، زمان حسابرسی از رژیم ایران فرا رسیده است

نشنال اینترست- لیست‌گذاری سپاه پاسداران
نشنال اینترست- لیست‌گذاری سپاه پاسداران

نشنال اینترست در مقاله‌یی تحلیلی پیرامون لیست‌گذاری سپاه پاسداران نوشت: تمرکز تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران نقطه شروع مناسبی برای تغییر در سیاست‌های آمریکا نسبت به رژیم ایران است.

 

برادلی برمن مدیر ارشد مرکز نیروی نظامی و سیاسی و اندرو گابل تحلیگر، طی مقاله‌ای در نشنال اینترست درباره لیست‌گذاری سپاه پاسداران نوشتند: "زمان حسابرسی از رژیم ایران فرا رسیده است".

 

این مقاله خاطرنشان می‌کند: تظاهرات مردم ایران در شهرهای مختلف نشان می‌دهد که صبرشان از سیاست‌های رژیم ایران لبریز شده و تحریم‌های افزوده که بر مقابله با حمایت از سپاه پاسداران متمرکز است، هزینه حمایت رژیم ایران از تروریسم را افزایش داده است.

اعمال تحریم‌هایی که علیه سپاه پاسداران متمرکز است نقطه شروع مناسبی برای تغییر در سیاست‌های آمریکا نسبت به رژیم ایران است.

 

نشنال اینترست با اشاره به گزارش هفته گذشته دولت ترامپ قتل نیروهای آمریکایی توسط سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان تحت کنترل آنان در عراق می‌نویسد: بر اساس بررسی هزاران پرونده محرمانه، تردیدی نیست که رژیم ایران با استفاده از بمبهای کنار جاده‌یی و بمبهای دست‌ساز موشکی پیشرفته علیه نیروهای آمریکایی وارد عمل شده شده است.

 

در گزارش ارتش آمریکا تأکید شده که سپاه پاسداران و نیروی قدس آن نقشی اساسی در حمایت از نیروهای نیابتی شبه‌نظامی می‌کردند که این تسلیحات را بکار می‌گرفتند. شبکه‌های مهم شبه‌نظامیان تمامی‌ توانایی و حتی موجودیتشان وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران است.

 

رژیم ایران نقشی مهم در بمب‌گذاری سفارت آمریکا در بیروت در سال ۱۹۸۳ بازی کرد که ۲۴۱سرباز آمریکایی را کشت و به طراحی و تأمین مالی کامیون انفجاری برج خوبر در عربستان در سال ۱۹۹۶ که ۱۹تن از پرسنل نیروی هوایی آمریکا کشته شدند کمک کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5885636-d5ce-4814-905c-9f6f3a931d45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات