728 x 90

نشنال اینترست: بایدن باید رژیم ایران را به‌دلیل سوء سیاست‌های اتمی آن محکوم کند

جو  بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

نشنال اینترست روز ۱۲شهریور در گزارشی درباره سنگ‌اندازی در برابر بازرسان آژانس، اقدامات اتمی اخیر و عدم پایبندی رژیم آخوندی به تحقیقات آژانس نوشت: بایدن باید ایران را به‌دلیل سوء سیاست‌های اتمی آن محکوم کند.

نشنال اینترست نوشت: پیش از جلسه بعدی شورای حکام آژانس، بایدن باید یک قطعنامه قوی در محکومیت رژیم ایران طرح کرده و خواستار همکاری فوری با تحقیقات آژانس، بازگشت به پروتکل الحاقی و از سرگیری فعالیت‌های مانیتورینگ پیشین آژانس شود.

اگر آمریکا و این سه کشور اروپایی، هدایت این قطعنامه را در دست بگیرند، تصویب خواهد شد.

جلوگیری از کسب تسلیحات اتمی توسط بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان بستگی دارد به حسابرسی از آن به‌دلیل نقضهایی که پیش از این مرتکب شده است.


جلسه وین طی ۲هفته آشکار خواهد ساخت که آیا کاخ‌سفید در زمینه جلوگیری از ساخت تسلیحات اتمی توسط رژیم ایران جدی هست یا نه.

در این جلسه ۳ماهه، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصمیم خواهد گرفت که آیا تهران را به‌دلیل سنگ‌اندازی در برابر بازرسان آژانس در حالی‌که برنامه اتمی خود را تسریع کرده، محکوم کند یا نه.

شورای حکام منتظر علائمی از سوی جو بایدن است که آیا وی آماده ایستادن در برابر تهران هست یا نقضهای ایران را به امید باز احیای توافق اتمی ۲۰۱۵ نادیده خواهد گرفت...
سه کشور اروپایی – فرانسه، بریتانیا و آلمان - هنگامی که آمریکا می‌خواهد تهران را به چالش بکشد، اغلب به‌دنبال مهار کردن آن هستند.

ولی نشانه‌هایی وجود دارند که رژیم ایران شاید بسیار فراتر رفته باشد. این ۳کشور اخیراً تأکید کردند که اقدامات اتمی اخیر این رژیم هیچ‌گونه توجیه غیرنظامی و مدنی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c113ec7-82ef-46e3-9ab4-97190ada00bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات