728 x 90

ند پرایس: دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌ای به سود آمریکا نیست

ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

ند پرایس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، در یک نشست خبری تأکید کرد هدف ما دستیابی به توافقی است که مانع دستیابی دائمی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی شود
العربیه روز سه‌شنبه ۷ اردیبهشت به‌نقل از سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا نوشت، دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی نه به سود آمریکا و نه به سود شرکای اروپایی ما و نه چین و روسیه خواهد بود.
ند پرایس در ادامه افزود، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای شروع دور سوم مذاکرات از فردا در وین حضور خواهد داشت. ما انتظار داریم این مسیر طولانی باشد. حداقل چیزی که می‌دانیم این است مسیرهای زیادی در پیش داریم. بیش از آنچه تاکنون پیموده‌ایم. باید ببینیم رابرت مالی و تیمش به چه چیزی دست پیدا می‌کنند.
خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ۳۱فروردین به‌نقل از ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا درباره مذاکرات برجام در وین گفته بود که گفتگوها بین رژیم ایران و قدرتهای جهان در وین برای نجات توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ مثبت بوده است، اما راه درازی در پیش رو داریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14e42ecd-e4cc-4557-af38-ba2f7b7adb58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات