728 x 90

نخیر! نمی‌شود نقد کرد!

در دیکتاتوری آخوندها حتی معاون دفتر خامنه‌ای را هم نمی‌شود نقد کرد!

این روزها تذکر پاسدار عبداله گنجی در روزنامه فاشیستی جوان درباره ممنوعیت نقد کردن معاون دفتر خامنه‌ای توجه بسیاری را برانگیخته است.

دیکتاتوری البته حد و مرز ندارد اما وقتی روزنامه‌هایی که اساساً توسط پاسداران شاغل یا بازنشسته مدیریت می‌شوند، برای اندکی سفیدسازی چهره پاسداری ـ اطلاعاتی خود، اجازه نداشته باشند حتی معاون دفتر بررسی‌های دیکتاتور یا فرضا اندیکاتور نویس دفتر یا حتی دربان دفتر را نقد کنند، پدیده بدیعی است که باید در کنار دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران گذاشت تا بعدها در موزه «گونه‌های غیرطبیعی حیات وحش ولایت فقیه» در معرض دید و عبرت‌آموزی دانشجویان علوم سیاسی قرار گیرد.

داستان به آنجا بر می‌گردد که روز۲۳شهریور ۹۸پاسدار عبداله گنجی سردبیر روزنامه چماقداران جوان نظام در مقاله‌ای، انتقاد به کارکنان دفتر خامنه‌ای را هم ممنوع کرد و در واقع آن را در شمار اعمال مجرمانه ثبت کرد که مشمول شلاق و زندان خواهد شد!

برخی رسانه‌ها به‌ نقل از روزنامه جوان و پاسدار گنجی نوشته بودند:‌ «نقد منصوبین رهبری... هیچ اشکالی ندارد اما این قاعده نه‌تنها برای اعضای دفتر رهبری بلکه برای هیچ مدیری صدق نمی‌کند».

پاسدار گنجی ظاهراً خبر ندارد که مردم در خیابان‌ها شعار مرگ بر خامنه‌ای می‌دهند، مدیر دفترش که جای خود دارد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a1e0986-c12e-4f04-9110-cb94615455b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات