728 x 90

نخست وزیر یمن: شبه‌نظامیان حوثی جلوی ما هیچ گزینه‌یی باقی نگذاشتند جز جنگ تا پیروزی

احمد بن دغر نخست‌وزیر دولت قانونی یمن
احمد بن دغر نخست‌وزیر دولت قانونی یمن

احمد بن دغر نخست‌وزیر دولت قانونی یمن گفت حمله موشکی شامگاه یکشنبه 5فروردین 97 شبه‌نظامیان گودتاگر حوثی با 7موشک بالستیک به شهرهای پرجمعیت  عربستان سعودی، نشان از سرشت جنایتکارانه این گروه شبه‌نظامی  دارد.

به گزارش العربیه، بن دغر تأکید کرد که این رویکرد شبه‌نظامیان حوثی هیچ گزینه‌یی جلوی دولت قانونی یمن و ائتلاف عربی باقی نگذاشته جز یک گزینه که جنگ تا پیروزی است.

وی طی پیامی گفت: هیچ کس از شر این گروه شبه‌نظامی جنایتکار در امان نبوده و نخواهد بود، آن‌ها هم‌اکنون با کمک نامحدود رژیم ایران به سلاح های پیشرفته دست یافتند و با این سلاح، ما را مورد حمله قرار داده و امنیت‌مان را به خطر می‌اندازند.

 همچنین «محمد آل جابر» سفیر عربستان سعودی در یمن نیز مجدداً بر ضرورت «بازگرداندن دولت قانونی؛ امنیت و ثبات به یمن و نجات مردم این کشور از دست رژیم ایران» تأکید کرد. وی طی پیامی تأکید کرد: « رژیم ایران و شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایتش در یمن خوار و ذلیل باشند. ما از اهداف خود برای بازگرداندن دولت قانونی، امنیت و ثبات به یمن، نجات مردم این کشور از دست رژیم ایران و دفاع از امنیت ملی خود و آب‌راه‌های تجاری، عقب‌نشینی نخواهیم کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d4fbc2e-3b66-4053-a93c-d92e57b877d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات