728 x 90

نخست وزیر کانادا: ما اقدامات بیشتری انجام می‌دهیم تا رژیم ایران را در قبال اقدامات وحشتناکش مورد حسابرسی قرار بدهیم

جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا
جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا

جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا روز شنبه ۱۶مهرماه درباره تحریم‌هایی که در نظر دارند بر رژیم ایران به‌دلیل سرکوب وحشیانه مردم ایران اعمال کنند در صفحه توئیتر خود نوشت: کانادا تا آنجا که به ایران برمی‌گردد، سخت‌ترین تدابیر را در قیاس با هر کشور دیگری در جهان دارد. امروز، ما اقدامات بیشتری انجام می‌دهیم و حتی فراتر می‌رویم.

وی افزود: امروز، ما اقدامات بیشتری انجام می‌دهیم و حتی فراتر می‌رویم. این چیزی است که ما انجام می‌دهیم تا رژیم ایران را در قبال اقدامات وحشتناکش مورد حسابرسی قرار بدهیم.

ترودو نوشت: ما فهرستی از رژیم ایران، از جمله سپاه پاسداران را، تحت قوی‌ترین ماده قانون حمایت از مهاجرت و پناهندگان دنبال خواهیم کرد. این باعث می‌شود کسانی که بیشترین مسئولیت را در رفتار فجیع دولت دارند، برای ورود به کانادا به‌طور مادام‌العمر غیرقابل پذیرش باشند.

نخست وزیر کانادا اضافه کرد: هم‌چنین تحریم‌ها را به‌شدت گسترش خواهیم داد تا مسئولان اقدامات ایران را مورد حسابرسی قرار دهیم. ما ظرفیت کانادا را برای مبارزه با پولشویی و فعالیت‌های مالی غیرقانونی و سرکوب دخالت‌های خارجی برای محافظت از اشخاص ایرانی-کانادایی و سایر جوامع گسترش خواهیم داد.

علاوه بر این، ما ظرفیت کلی کانادا برای اجرای تحریم‌ها را تقویت خواهیم کرد - بنابراین می‌توانیم سریع‌تر برای مسدود کردن و مصادره دارایی‌های افراد تحریم‌شده اقدام کنیم. ما هم‌چنین از ایجاد یک دفتر تحریم جدید در امور جهانی کانادا و افزایش ظرفیت RCMP (پلیس فدرال کانادا) حمایت خواهیم کرد.

ترودو افزود: اینها برخی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که در اختیار ماست، و ما از آنها برای سرکوب رژیم ایران و هزاران نفر از افرادی که مسئول رفتار شنیع آن هستند استفاده می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f6a0a9a-e12e-4972-8238-45cf2f6376d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات