728 x 90

نخست وزیر عراق دفتر شبه‌نظامیان حشدالشعبی در فرودگاه بغداد را بست

کاظمی نخست‌وزیر عراق
کاظمی نخست‌وزیر عراق

کاظمی نخست‌وزیر عراق با صدور فرمانی، دفاتر شبه‌نظامیان حشدالشعبی وابسته به رژیم ایران و هم‌چنین دفاتر دستگاه امنیت ملی و دو هیأت نزاکت عمومی و بازخواست و عدالت در فرودگاه بغداد را بست.
به گفته منابع مطلع دور ساختن حشدالشعبی از فرودگاه بغداد در راستای اقداماتی برای کاستن از دامنه حضور شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران از مراکز کلیدی عراق صورت گرفته است.
در ادامه این فرمان آمده است که، نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم، به بازرسی از مناطق مختلف پایتخت؛ برای یافتن عوامل شلیک راکت به منطقه سبز بغداد؛ که دفاتر دیپلماتیک خارجی و مشخصاً دو سفارت آمریکا و بریتانیا را هدف حملات خود قرار داده‌اند، ادامه دارد.


العربیه الحدث پیش‌تر گزارش کرده بود: مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر عراق طی نشستی به هادی عامری، نوری مالکی و قیس خزعلی رئیس شبه‌نظامیان عصائب نسبت به پیروی از اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران و محمد کوثرانی از رهبران حزب‌الله لبنان که امور شبه‌نظامیان عراقی را دنبال می‌کند هشدار داد. وی خاطرنشان ساخت، اطلاعات دقیقی حول عملیاتی که در ایران طراحی شده و هدف آن سرنگونی کاظمی است در اختیار دارد. وی نوارها و نامه‌های مفصل و کاملی در رابطه با این طرح به آنها نشان داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9bbbc92-ecef-4bfd-a815-6ad6fad4ba32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات