728 x 90

پیام شماره ۱۸:

پس از نجف اشرف و در هم کوبیدن لانه ترور و جاسوسی رژیم اکنون قیام در ناصریه برق از چشمان خلیفه ارتجاع می‌پراند

مسعود رجوی - رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی - رهبر مقاومت ایران

هزار سلام و درود به دلاوران، قهرمانان و مجاهدان شورشگر در نجف و ناصریه و بغداد،

دست مریزاد که در نجف اشرف در آستان امیر‌مؤمنان، بهترین درس را به مأموران رژیم ایران دادید. سگهای زنجیری خامنه‌ای می‌گویند دست هر کس را که بخواهد به آقای سیستانی حمله کند قطع خواهند کرد!

بهتر است دست و پای خود را در عراق قطع و گورشان را گم کنند. جز خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع و جاهلیت و مزدوران او به ذهن کسی خطور نمی‌کند که آقای سیستانی را در مقام مرجعیت بیازارد.

 

امروز در ناصریه، با ۴۰شهید و بیش از ۳۰۰مجروح، براستی که نقطه‌عطف درخشانی در مسیر آزادی عراق از یوغ استبداد دینی حاکم بر ایران خلق کردید. امروز تاریخچه خونین قیام دو ماهه در عراق را ورق زدید. «توفان انقلاب دموکراتیک عمق استراتژیک رژیم ولایت فقیه را در عراق و لبنان درمی‌نوردد» و آتشفشان قیام در ایران با خامنه‌ای و دست نشاندگانش سر سازگاری ندارد.

 

کف روی آب به کنار می‌رود: فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاء...

بغداد اسیر و مجروح آزاد می‌شود. جوانان شورشگر تا به آخر مشعل‌های «تحریر» را فروزان نگه می‌دارند.

گفته بودیم که «دشمن واحد، جبهه واحد، و مبارزه واحد و مشترک، از ایران تا عراق و یمن و سوریه و لبنان، مسأله این است».

 

جمیل شمری که روز پنجشنبه شما را در ناصریه به رگبار بست همان جانور وحشی است که صحنه‌گردان سناریوی قاسم سلیمانی در قتل‌عام مجاهدین در اشرف بود که بعداً او را سرلشکر و سپهبد کردند. او یک جنایتکار علیه بشریت است و باید در برابر عدالت قرار بگیرد.

 

انقلاب در عراق و لبنان و ایران، انقلابی است تا پیروزی!

خلق‌های این منطقه از جهان سرنگونی استبداد دینی و دست‌نشاندگان و مزدوران آن را اراده کرده‌اند. بر زنجیرهاست که گسسته شوند. بر تاریخ و سرنوشت است که ارادهٔ پیروزمند خلقهایمان را بپذیرند.

 

مسعود رجوی

۷آذر ۱۳۹۸

 

 

سایر پیامهای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9373fc25-e25b-4bb4-b1b4-ef85aa6af02b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات