728 x 90

نتیجه معکوس توطئه و جنایت

صدور تروریسم عامل بقای حکومت آخوندی
صدور تروریسم عامل بقای حکومت آخوندی

سالها قبل خانم مریم رجوی به این واقعیت بزرگ اذعان کرد که رژیم ایران روی دو پایه سوار است در داخل ایران بر نقض شدید حقوق‌بشر با برقراری طلسم اختناق و در منطقه و جهان، با صدور بحران از طریق ایجاد بی‌ثباتی و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی به کشورهای منطقه و جهان.

بعد از به قدرت رسیدن خمینی، فتح قدس از طریق کربلا، در صدر شعارهای او برای تحقق این هدف بود و به همین دلیل هم عراق اولین ایستگاه، برای تشکیل خلافت جهانی اسلام برای رژیم ایران محسوب می‌شد.

امروزه با گذشت بیش از ۳دهه از هشدار مقاومت ایران نسبت به تروریسم رژیم آخوندی، خطر این تروریسم برای همگان به‌خوبی روشن شده است.

گذری بر وقایع چندماهه اخیر، این حقیقت را گویا می‌کند.

 

نمونه‌هایی از افشای تروریسم رژیم در صحنه جهانی

  • دولت آلبانی، سفیر ایران در آن کشور و یک دیپلمات ایرانی دیگر را به تاریخ ۱۹دسامبر اخراج کرد. وزیر امور خارجه آمریکا مایک پمپئو از این افراد در آلبانی با عنوان مامور نام برد. مأمور یا گماشته عبارتی است که عموماً صاحب مأموریت از طرف دولت یا گروه خاصی مکلف به انجام عمل یا عملیاتی می‌شود. کما این‌که به‌خوبی مشخص شد که مأموریت محول شده به سفرا و کادرهای دیپلماتیک ایرانی در سایر کشورها عموماً جاسوسی و طراحی تروریسم بوده و هست. به‌دنبال این مجموعه اقدامات بود که موج تأیید و تبریک از طرف مقامات کشورها و دولتها سرازیر شد. در این رابطه روزنامه الشرق‌الأوسط(۲۷آذر ۱۳۹۷) ۱۸نوامبر ۲۰۱۸ در مطلبی می‌نویسد: «رژیم ایران اقدام به ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی برای عملیات تروریستی خود در کشورهای بالکان نموده است. این اقدام بعد از شکست تلاشهای سابقش در ایجاد ایستگاههای عملیاتی و خانه‌های امن برای طراحی حملات تروریستی در کشورهای اتحادیه اروپا بود».
  • وزارت امور خارجه دانمارک در ۳۰اکتبر ۲۰۱۸ اعلام کرد به‌دنبال بازداشت مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران در دانمارک، سفیرش را از تهران فراخوانده است.
  • اسدالله اسدی، دیپلمات ایران در اتریش و ساکن وین، در ژوئیه۲۰۱۸به دستور قضایی در نزدیکی شهر آشافنبورگ آلمان واقع در ایالت بایرن بازداشت شد(اسدی در ارتباط با بمب‌گذاری در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق ایران دخالت مستقیم داشته است).

البته اینها فقط نمونه‌های معدوی از آنچه تحت نظارت حکومت آخوندی صورت گرفته می‌باشد و پیشاپیش روشن است که دستهای رژیم آخوندی برای انجام ابعاد گسترده‌تر تروریسم و جنایت در زیر پرده هم‌چنان وجود دارد.

 

و اما سؤال 

شاید اولین سؤالی که به ذهن هر خواننده‌ای متبادر شود این است که این میزان فعالیت‌های تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندی طی همین مدت نشان‌دهندهٔ چیست؟

شاید بهتر باشد از ۲بعد به این موضوع نگاه شود:

اول- به بن‌بست رسیدن حکومت ولایت فقیه و آغاز مرحله پایانی آن.

رژیم آخوندی در فاز پایانی خود، از هر چه در چنته دارد برای سرپا نگه‌داشتن خود استفاده می‌کند چه در داخل با فشار و سرکوب و دستگیری و چه در خارج با طرحهای ترور، شبکه‌های تروریستی و استفاده از دیپلماتهای خود برای جاسوسی و طراحی عملیات تروریستی.

دوم- حضور مقاومتی عظیم با نیروهای آماده و بالنده در داخل کشور که کانونهای شورشی نامیده می‌شوند به‌عنوان کانونهایی که قیام مردم ایران را استمرار می‌بخشند و به سوی غلبه بر دیکتاتوری ولایت فقیه هدایت می‌کنند.

 

وظایف جامعه جهانی در برابر تروریسم رژیم

اکنون بر اثر ۳۰دهه مبارزه پیگیری مقاومت ایران برای افشای تروریسم رژیم از یک‌سو و اوجگیری قیام مردم ایران از سوی دیگر رژیم آخوندی به‌طور اساسی از مواهب سیاسی مماشات که نقش اصلی در کنار سرکوب در حفظ حاکمیت آخوندی داشته است محروم شده است.

اکنون جامعه جهانی بیش‌از‌پیش نسبت به پیامدهای تروریسم رژیم آخوندی از خود هوشیاری نشان می‌دهد.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در تاریخ ۴اکتبر طی پیامی خواسته‌های مردم ایران از کشورهای اروپایی در قبال تروریسم رژیم آخوندی را عنوان کرد و گفت:

«زیان‌بارترین نوع مماشات با استبداد دینی سکوت در برابر تروریسم آن است. متأسفانه این سیاست مشی غالب اروپای امروز است. این خطایی است که بهای آن نه فقط از جان پناهندگان ایرانی بلکه همچنین از امنیت اروپا پرداخته می‌شود.

از جانب مردم ایران به‌ دولتهای اروپا می‌گویم:

در مقابل این رژیم قاطعیت به‌خرج بدهید.

پرونده‌های فعالیت تروریستی آنها را علنی کنید.

سفارت‌خانه‌های رژیم را که مراکز شناخته شده جاسوسی و تروریسم است، تعطیل کنید.

با شرکتهای سپاه پاسداران و ستاد اجرایی خامنه‌ای معامله نکنید. هر معامله‌ای با این‌ نهادها کمک به‌ تأمین مالی تروریسم است.

در مقابل اعدام و شکنجه زندانیان ایران و نقض گسترده حقوق‌بشر مردم ایران سکوت نکنید.

مسئولان جنایت علیه بشریت در ۴۰سال گذشته در ایران را به عدالت بسپارید!

و برای ممانعت از تروریسم آخوندها در کشورهای اروپایی باید بیانیه اتحادیه اروپا در تاریخ ۲۹آوریل ۱۹۹۷ در مورد مأموران و مزدوران اطلاعات آنها به اجرا گذاشته شود:

توقف دیدارهای دوجانبه در سطح وزیران به ایران یا از ایران تحت شرایط کنونی؛

تأیید سیاست پایه‌گذاری‌شده کشورهای عضو اتحادیه اروپا جهت تأمین نکردن تسلیحات ایران؛

همکاری جهت تضمین این‌که ویزاها به ایرانیان مربوط به دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی صادر نشود؛

تمرکز بر اخراج کادر اطلاعاتی ایرانی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3074d0e1-32e9-4ad2-ac19-fa25bb7f1c2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات