728 x 90

ناپدید شدن هاشم خواستار نماینده معلمان در مشهد

هاشم خواستار نماینده معلمان
هاشم خواستار نماینده معلمان

بر اساس اخبار دریافتی سید هاشم خواستار نماینده معلمان و از فعالان سرشناس حقوق فرهنگیان از روز سه‌شنبه اول آبان ناپدید شده است. اتوموبیل هاشم خواستار روز سه‌شنبه در خارج شهر مشهد در کنار یک باغ پیدا شد و تلفن همراه او نیز خاموش است.

هاشم خواستار بارها به‌خاطر دفاع از حقوق معلمان کشور توسط رژیم آخوندی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و چند بار توسط عوامل اطلاعاتی رژیم دستگیر و زندانی شده است.

طی هفته‌های اخیر هاشم خواستار فعالیتهای گسترده‌یی برای رهایی معلمان زندانی انجام داده بود.

او یک روز قبل از ناپدید شدنش نوشته بود همیشه منتظرم که زنگ در خانه زده شود و به زندان برگردم.

هنوز هیچ‌کدام از ارگانهای رژیم در مورد ناپدید شدن هاشم خواستار خبری منتشر نکرده‌اند.

از هنگام ناپدید شدن هاشم خواستار معلمان سراسر کشور و سایر کاربران در موجی از فعالیتها در فضای مجازی در هشتگهای #هاشم_خواستار و #هاشم_خواستار_کجاست نسبت به امنیت و سلامت آقای خواستار به رژیم آخوندی هشدار می‌دهند و رژیم را مسئول حفظ امنیت جانی وی می‌دانند.

طبق آخرین خبرها درمورد ناپدید شدن هاشم خواستار نماینده معلمان و از فعالان سرشناس حقوق فرهنگیان  مشهد از  روز سه شنبه اول آبان،اطلاعات آخوندها در مشهد پس از ربودن هاشم خواستار و افشای این موضوع او را به عنوان بیمار روانی به بخش روانی بیمارستان ابن سینا در مشهد منتقل و ممنوع الملاقات کرد.

بنا‌به گزارشهای تکمیلی که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است خانم صدیقه مالکی، همسر آقای هاشم خواستار گفته است، اطلاعات سپاه بدون ارائه حکم آقای خواستار را بازداشت (ربوده) و بدون هیچ توضیحی ایشان را روز سه‌شنبه در بند بیماران ممنوع‌الملاقات بیمارستان روانپزشکی ابن سینا مشهد که مخصوص اختلالات و ناهنجاریهای روانی است بستری کرده‌اند.

خانم مالکی افزوده است: «یکی از پرستاران بیمارستان به من گفت آقای خواستار در یکی از اتاق‌های اورژانس بیمارستان بستری شده است و ممنوع الملاقاتی او به دستور مقامات امنیتی است.»

خانم مالکی گفت: «ایشان در سلامت کامل بود و پس از بازنشستگی بسیاری از روزها سر زمین رفته و کشاورزی می‌کرد و تنها دارویی که مصرف می‌کرد داروی فشار خون بود. بستری شدن خواستار در بخش اورژانس یک بیمارستان خاص بیماران روانی یعنی یا دارویی خاص به قصد کشتن به او تزریق شده و یا زیر شکنجه و یا حین بازداشت و با ضرب‌وشتم مصدوم شده است.»

 

اتوموبیل هاشم خواستار در خارج شهر مشهد در کنار یک باغ پیدا شد

اتوموبیل هاشم خواستار در خارج شهر مشهد در کنار یک باغ پیدا شد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c75ae74d-1043-4485-9ffd-22eb87739e36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات