728 x 90

نامه کمیته استرالیایی‌های حامی دمکراسی در ایران به دادستان کل کانتون وو در سوئیس: به‌جای بستن پرونده، باید قاتلان پرفسور کاظم رجوی به‌محاکمه کشیده شوند

نامه کمیته استرالیائی های حامی دمکراسی در ایران
نامه کمیته استرالیائی های حامی دمکراسی در ایران

کمیته استرالیایی‌های حامی دموکراسی در ایران متشکل از پارلمانترها و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی استرالیا طی نامه‌یی به دادستان کل کانتون وو سوئیس نوشت: «قوی‌ترین اعتراض خود را به تصمیم بسته شدن پرونده ۱۴نفر از متهمین قتل پرفسور کاظم رجوی ابراز می‌کنیم. به جای بستن پرونده، باید قاتلان پرفسور کاظم رجوی در سوئیس به محاکمه کشیده شوند.

تصمیم به بستن پرونده، توهین به عدالت و نقض ارزشهای دموکراتیک و حقوق‌بشری است که ناشی از مصلحت‌اندیشی سیاسی است و فقط فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران را به ترورهای بیشتر با مصونیت از مجازات ترغیب خواهد کرد».

در این نامه با اشاره به صدور حکم جلب آخوند فلاحیان وزیر اطلاعات وقت رژیم آخوندی و نقش خامنه‌ای و روحانی در ترور دکتر کاظم رجوی از رئیس‌جمهور کنفدراسیون سوئیس و مقام‌های قضایی این کشور خواسته‌شده حکم بازداشت بین‌المللی را برای کسانی که دستور این ترور را داده‌اند صادر کنند و در صورت لزوم، آنها غیابی محاکمه و به دست عدالت سپرده شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95aea9e0-0054-44a2-91c6-61a599e12276"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات