728 x 90

نامه مؤسسه حقوق‌بشر و مؤسسه عدالت‌سازان بنگلادش به نخست‌وزیر بلژیک

اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست بمبگذار رژیم آخوندی
اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست بمبگذار رژیم آخوندی

نامه مؤسسه حقوق‌بشر و مؤسسه عدالت سازان بنگلادش به نخست‌وزیر بلژیک

معامله رسوا با رژیم ایران و برگرداندن اسدالله اسدی عدالت را به سخره می‌گیرد و زمینه‌ساز حملات تروریستی بیشتر در اروپا می‌شود. این معامله باید متوقف شود

مؤسسه حقوق‌بشر بنگلادش و مؤسسه عدالت سازان این کشور طی نامه‌هایی به نخست‌وزیر بلژیک خواستار لغو توافق ننگین با رژیم آخوندی شدند و اعلام کردند: ما نگرانی عمیق خود را از رسوایی باور نکردنی توافق‌نامه‌ای که در مارس گذشته در بروکسل توسط یکی از مقامات وزارت دادگستری بلژیک و سفیر رژیم ایران در بلژیک امضا شد، ابراز می‌کنم. این لایحه به دیپلمات محکوم رژیم ایران اسدالله اسدی به‌دلیل توطئه تروریستی در گردهمایی مقاومت ایران در سال۲۰۱۸ اجازه می‌دهد به ایران بازگردانده شود، جایی که قطعاً آزاد خواهد شد.

در ادامه این نامه آمده است: اجازه دادن به اسدی برای گذراندن باقیمانده دوران محکومیت ۲۰ساله خود در ایران، عدالت را به سخره می‌گیرد و واضح‌ترین پیام را به رژیم ایران ارسال می‌کند که می‌تواند بدون مجازات در اروپا و سراسر جهان حملات تروریستی انجام دهد. آنها حتی ممکن است تشویق شوند تا گروگانهای اروپایی بیشتری را برای مبادله زندانیان در آینده نگه دارند.

همان‌طور که گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در مورد ایران خواستار شد، ما باید رژیم ایران را به‌دلیل نقض سیستماتیک حقوق‌بشر و تروریسم خود مورد بازخواست قرار دهیم.

بنابراین ما به تمام جوامع بین‌المللی حقوق‌بشر و جهان آزاد ملحق می‌شویم تا از شما بخواهیم که این تصمیم را در رابطه با عدالت در کشور خود و به‌خاطر امنیت اروپا متوقف کنید. (نامه‌های مؤسسه حقوق‌بشر و مؤسسه عدالت سازان بنگلادش - ۱۵تیر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91864aeb-0e38-421d-97f1-a18d0d906e17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات