728 x 90

موش ولایت در تلهٔ ‌ عدالت

سخن روز
سخن روز

روز ۷آذر قرار است دیپلمات تروریست اسدالله اسدی همراه با ۳تروریست همدستش در دادگاه بلژیک محاکمه شود. این محاکمه که در واقع محاکمه رژیم تروریست آخوندی است، رژیم را به‌شدت مضطرب و هراسان کرده است.

رژیم آخوندی که از نتایج محاکمه دیپلمات تروریستش در بلژیک و برملا شدن کارنامه سراسر ترور و جنایتش به‌وحشت افتاده، مذبوحانه تلاش می‌کنند با تهدید و شانتاژ مانع تحقق عدالت شود.

تهدید احمقانهٔ دیپلمات تروریست در بند

رویترز (۱۸مهر ۹۹) گزارش داد که اسدی در یک ملاقات ۳۱ دقیقه‌ای گفته است بلژیکی‌ها «درک نمی‌کنند در صورتی که یک حکم نامطلوب (علیه اسدی) صادر شود، چه چیزی در حال رخ دادن است».

رویترز نوشت: «صورتجلسه یک ملاقات در تاریخ ۱۲مارس (۲۲ اسفند ۹۸) بین اسدی و پلیس بلژیک که توسط رویترز مشاهده شده و توسط وکیلش مورد تأیید قرار گرفته، نشان می‌دهد که... او به‌مقامات بلژیکی اخطار کرده که پرونده وی از نزدیک توسط گروه‌های ناشناس در ایران و کشورهای همسایه زیر نظر می‌باشد». وی افزوده بود: «گروه‌های مسلح در عراق، لبنان، یمن و سوریه و هم‌چنین در ایران نسبت به‌نتیجه این پرونده علاقمندند و در حاشیه در حال نظارت هستند که ببینند آیا بلژیکی‌ها از آن حمایت می‌کنند یا نه».

چند نتیجه‌گیری

این تهدید روشن‌تر از آن است که نیازی به‌توضیح داشته باشد، اما بیانگر چند واقعیت است:

- لابد رژیم همهٔ درهای دیپلماتیک را زده، تمام شیوه‌های آشکار و پنهان تهدید و تطمیع و پرداخت رشوه‌های کلان را آزموده و از هیچ‌کدام نتیجه نگرفته و دست آخر از سر استیصال به‌این حربه و این شیوهٔ احمقانه متوسل شده است.

- افشای این مسأله توسط مقامات بلژیک پس از ۷ماه نشان‌دهندهٔ این است که بلژیک تسلیم این تهدید و شانتاژ نشده و جا نزده است. چه بسا در ۷ماه گذشته هم شیوهٔ نمدمالی و صبر و رصد را پیش گرفته و مترصد بود که ببیند چه اتفاقی می‌افتد و دریافته این تهدید تو خالی است و رژیم ضعیف‌تر از آن است که بخواهد غلطی بکند.

- افشا و انتشار این تهدید با تأکید بر این‌که اظهارات اسدی در ملاقات ۳۱دقیقه‌یی با پلیس صورتجلسه شده و ذکر دقیق اظهارات اسدی می‌تواند نشانهٔ این باشد که بلژیک این تهدید را هم به‌عنوان برگ دیگری به‌پرونده توطئهٔ جنایتکارانهٔ کشتار جمعی اسدی و در واقع به پرونده رژیم افزوده است.

- این تهدیدهای احمقانه نشان می‌دهد ه صدور تروریسم و کشتار مخالفان، بخشی از استراتژی فاشیسم دینی حاکم برای بقاست و همه سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه و نیروی تروریستی قدس مستقیماً در آن دست دارند. کما‌این‌که از یک‌سو رژیم پس از گیر افتادن اسدی، باز هم تلاشهایش برای ضربه زدن تروریستی به مجاهدین را در آلبانی و احتمالاً در سایر کشورها ادامه داده و اثبات کرده است از تروریسم دست برنداشته و نخواهد داشت و از سوی دیگر، طی دو سال گذشته سفیر و مقامات رژیم آخوندی مستمراً به‌ملاقات اسدی در زندان بلژیک رفته‌اند و به‌او خط داده‌اند و تهدید اسدی هم بی‌تردید خط سردمداران رژیم بوده است.

نکتهٔ قابل توجه دیگر این‌که پس از افشای تهدید اسدی توسط بلژیک، رژیم طبق معمول خود، آن را انکار یا تکذیب نکرد، بلکه پاسدار نقدی که سمتش معاون هماهنگ کنندهٔ سپاه است، اما این روزها بیشتر در نقش سخنگوی سپاه ظاهر شده، در همان روز انتشار گزارش رویترز در یک برنامهٔ تلویزیونی مضمون تهدید تروریستی اسدی را تکرار کرد و گفت: (دشمن) اگر بخواهد غلطی بکند، نمی‌داند از کجا می‌خورد چرا که از همه طرف دچار ضربه شده و هر لحظه از یک جایی از دنیا خبری برایش خواهد آمد». پیداست که این حرف هم، بلوفی تو خالی بیش نیست، چرا که اگر واقعاً رژیم چنین برگی در آستین داشت، آن را این‌چنین پیشاپیش لو نمی‌داد. بنابراین بیان این حرفها و این تهدیدها ضمن آن‌که ماهیت رژیم را بیش‌از‌پیش برملا می‌کند، بیانگر ضعف و بیچارگی آن است.

به‌نظر می‌رسد که دنیا هم زبان و منطق گفتگو با این رژیم را دریافته است. در واکنش به‌تهدیدات تروریستی حکومت آخوندی و حمایت رژیم از تروریستهای لیست‌گذاری شده توسط آمریکا، رئیس‌جمهور آمریکا در اخطار شدید‌اللحنی خطاب به‌آخوندها و پاسداران ولایت گفت: «اگر شما مرتکب خطایی علیه ما شوید و اگر دست به‌کار بدی علیه ما بزنید، چنان بلایی به‌سرتان می‌آوریم که هرگز تاکنون سابقه نداشته است».

اگر چه این اخطار ترامپ، پارس‌ها و زوزه‌های سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم را به‌دنبال داشت که «ما مرعوب لفاظی قلدرمآبانه رژیم بی‌قانون ایالات متحده نمی‌شویم». اما بدیهی است که به‌خصوص پس از قاسم سلیمانی رژیم می‌داند شاخ و شانه کشیدنهای تروریستی دیگر مثل سابق بی‌هزینه یا کم‌هزینه نیست و موش ولایت که این بار بد جوری به تله افتاده، قادر نیست به‌شیوه‌های سابق از آن خلاص شود.

آری، زنگ تفریح تمام شده و اکنون زنگ حساب فرا رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dc2ee55-1310-4a14-9a4d-bd5a2ef3cb2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات