728 x 90

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت: رژیم ایران در هراس از کانون‌های شورشی و شبکه‌های مقاومت است

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت
موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت

تلویزیون اسکای نیوز ۲۵مرداد۹۸ در مورد شکست تلاشهای رژیم برای مقابله با روی آوردن مردم به شبکه‌های اجتماعی مصاحبه‌یی با موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی ایران ترتیب داد.

موسی افشار گفت:‌ رژیم ایران در اجرای طرح و برنامه‌هایش برای مهار فضای مجازی و سایبری در ایران شکست‌خورده است. رژیم ایران با موضوع بقاء در حاکمیت مواجه است. این مشکل اول و اصلی رژیم ایران است. به همین خاطر در حال حاضر این رژیم با یک اقتصاد بحرانی و وضعیت بحرانی اجتماعی و همچنین اوضاع بحرانی منطقه‌یی مواجه است. لذا رژیم از راهها مختلف و با زبانهای گوناگون این نگرانی بزرگ را ابراز می‌دارد. در چنین شرایطی فعالیت‌های نیروهای اپوزیسیون و خصوصاً مجاهدین خلق در میان اقشار مختلف جامعه ایران و در میان کانون‌های شورشی و شوراهای قیام و مقاومت، در داخل ایران انجام می‌شود و در همه این فعالیت‌ها امکانات شبکه‌های ارتباط جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آری رژیم ایران شکست‌خورده است.

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت افزود: رژیم ایران از ۲۰۱۱، یک پلیس سایبری به نام «فتا» را تأسیس کرد. «فتا» مخفف این پلیس است. و این پلیس عملاً طی ده سال گذشته اقدام به دستگیری و ضرب ‌و شتم و نقض بسیاری از حریمهای خصوصی مردم ایران نموده است. یعنی نه تنها نقضهایی داشته بلکه اقدام به دستگیری نموده و احکامی علیه کسانی صادر کرده که از شبکه‌های ارتباط جمعی برای رساندن واقعیتها و رساندن سرکوب و جنایتهای انجام شده از سوی رژیم ایران علیه مردم ایران استفاده کرده‌اند. اما این طرح سه ساله و هر طرح دیگری، قبل از هر چیز و قبل از هر ملاحظه دیگر، اعترافی به شکست رژیم در به کنترل در آوردن شبکه سایبری در ایران است. نکته دوم همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از شبکه‌های جهانی شامل فیس‌بوک یا توئیتر هزاران حساب رژیم و حسابهایی که برای رژیم ایران کار می‌کردند را بسته‌اند....

اسکای نیوز: تا چه اندازه شما به جامعه جهانی تکیه می‌کنید که به‌نظر می‌رسد تا این لحظه در مجازات رژیم ایران شکست‌خورده است؟

موسی افشار:‌ تکیه اول و آخر ما بر مردم ایران و آزادگان جهانست که از مبارزه مردم ایران برای سرنگونی این رژیم حمایت می‌کنند. این امریست که ما در عمل ۶۵بار محقق کرده و رژیم ایران در مجمع عمومی ملل ‌متحد محکوم شده است. طبعاً ما در قبال کاری که رژیم ایران انجام می‌دهد در موضع تماشاچی نبوده و نخواهیم بود و در وهله اول همه اقدامات سرکوبگرانه‌ای که این رژیم برای مهار شبکه‌های ارتباط جمعی انجام می‌دهد را افشاء خواهیم کرد. نکته دوم این‌که ما در داخل ایران تلویزیون سیمای آزادی را داریم که به‌صورت ۲۴ساعته در تمام ایران برنامه پخش می‌کند و مهمتر از همه اینها آنچه رژیم را شبانه روز به هراس وا می‌دارد شبکه‌های مقاومت ایران در همه شهرها و روستاهای ایران است که روزانه در کادر کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت فعالیت می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30b7bc68-82b7-4dec-af08-24521967f801"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات