728 x 90

مورگان اورتگاس: آمریکا به دشمن پاداش نمی‌دهد

مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، با تأکید بر ادامه داشتن کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، گفت، که سیاست آمریکا در خاورمیانه پاداش دادن به متحدان خود است، و نه دشمنان.
وی که در یک گفتگو با شبکه سی ان.بی.سی در روز چهارشنبه دوم مهر شرکت کرده بود گفت: «ما در این دولت سیاستی را آغاز کرده‌ایم که به کشورهای عرب حاشیه‌ خلیج‌فارس، یعنی متحدان‌مان، پاداش دهیم و آنها را تقویت کنیم ولی به رژیم ایران که دشمن‌ ماست پاداش ندهیم».

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در ادامه گفت: «کارزار فشار حداکثری علیه رژیم حاکم بر ایران آن قدر ادامه پیدا خواهد کرد تا آن رژیم از تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌یی دست بردارد، از گروه‌های تروریستی حمایت نکند، و از ایجاد تنش و دخالت در کشورهای منطقه، و توسعه برنامه موشکی خودداری کند.»

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا پیش‌تر در واکنش به دروغپردازیهای آخوند روحانی در سازمان ملل گفته بود: «روحانی مدعی شد رژیم با افراطی‌گری مبارزه می‌کند، چه کسی این حرف را باور می‌کند. رژیم ایران عملاً از سال۲۰۱۲ تاکنون بیش از ۱۶میلیارد دلار برای نیروهای نیابتی‌اش فرستاده است. آن پول باید به‌مردم ایران بازگردانده می‌شد زیرا از آنها دزدیده شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eefeaf15-4f67-4125-b240-2ebfa859a8dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات