728 x 90

موج هشدارها نسبت به سیاست مجرمانه خامنه ای و روحانی در راه‌اندازی کارها و مشاغل

آخوند روحانی با پشتیبانی خامنه‌ای اقدام به راه‌اندازی مشاغل کرده‌اند
آخوند روحانی با پشتیبانی خامنه‌ای اقدام به راه‌اندازی مشاغل کرده‌اند

سیاست مجرمانه خامنه ای و روحانی در راه‌اندازی کارها و مشاغل که معنایش تعطیل قرنطینه و تدابیر فاصله فیزیکی است، نه تنها موج اخطار و هشدار کارشناسان بهداشت و درمان را در پی داشت، بلکه سرو صدای منابع و رسانه های حکومتی را هم در آورده است. 


روزنامه حکومتی مردم سالاری ۱۸ فروردین ۹۹: دادن اجازه به کسب و کارها برای از سر گیری فعالیت‌های اقتصادی به فاجعه می‌رسد: شیوع بیشتر کرونا، درگیری بیشتر مراکز و کادرهای درمانی، گسترش مرگ و میر و...نتیجه منطقی این وضعیت نیز افزایش ابتلا و مرگ و میر است و هیچ کس نمی‌داند چند نفر قربانی این تصمیم احتمالی خواهند شد.

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت  ۱۸ فروردین : قرنطینه برای دولت جمهوری اسلامی ایران بسیار پرهزینه است چون باید مایحتاج مردمی که در خانه‌ها هستند را حکومت تامین کند و به دلیل اینکه حاکمیت تمایلی به صرف هزینه ندارد پس ترجیح می‌دهد همه جامعه مبتلا به بیماری کرونا شوند و از این تعداد چند میلیون نفر کشته شوند تا به اصطلاح دولت «ایمنی گله‌ای» را پیاده‌سازی کند و از این طریق یک ایمنی جمعی نسبت به بیماری در کشور پیدا شود. دولت بی‌تدبیر و ناتوان از ارائه راهکار مناسب برای مقابله با بیماری کرونا مردم را سرگردان بین سلامت و معیشت شان کرده است. سرنوشت کشوری که هرگز قرنطینه عمومی را تجربه و اجرا نکرده است و در طرح فاصله گذاری اجتماعی شکست خورده خیلی قابل پیش‌بینی نیست

 

روزنامه حکومتی آرمان – ۱۸ فروردین:  دستور روحانی  برای آغاز فعالیت‌های اقتصادی درحالی صادر شد که علاوه بر هشدار پزشکان و انجمن‌های پزشکی، مقام‌های وزارت بهداشت از جمله سعید نمکی وزیر بهداشت و علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در پایتخت به صراحت درباره عواقب چنین تصمیمی هشدار داده و با آن مخالفت کرده‌اند.

 

 

وحشت از عواقب سیاست مجرمانه راه‌اندازی مشاغل از اواخر فروردین در بحبوحه شیوع فزاینده کرونا و دعاوی روحانی مبنی بر سفید اعلام کردن چند استان، با عث تشدید جنگ گرگها شده است .

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی که زندانیان را  کشتار می کند و به مسلخ کرونا می برد،  در تصفیه حساب با  آخوند شیاد حسن روحانی  و با دجالبازی گفت:

«بین سلامت مردم و گشایش برخی از کسب‎وکار‌ها حفظ جان مردم در اولویت قرار دارد!!. نباید در اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی تناقض باشد!!». (خبرگزاری حکومتی میزان ۱۸فروردین)

مرادی، یک عضو مجلس ارتجاع نیز گفت: روحانی استان ها را تقسیم بندی کند و یک جا را خاکستری و یک جا سفید و جای دیگر را قرمز بداند... در حال حاضر در شرایط کنترل ویروس کرونا هستیم و حرف، تصمیم و استدلال رئیس جمهور صد در صد تصمیم غلطی است. (خبرگزاری حکومتی مهر۱۷فروردین)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0baf0eaa-c7ce-488f-ac84-7fa522f29ed9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات