728 x 90

موافقت خامنه‌ای با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه

خامنه ای و روحانی
خامنه ای و روحانی

خامنه‌ای دو ماه پس از شیوع کرونا در ایران با برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه خود برای مقابله با کرونا موافقت کرد و آخوند روحانی که پیش از این کمکهای ناچیز به اقشار آسیب‌دیده بر اثر شیوع کرونا را موکول به موافقت خامنه‌ای با برداشت از صندوق توسعه کرده بود، به مجیزگویی از ولی‌فقیه ارتجاع پرداخته. (انتخاب ۱۸فروردین ۹۹)

 

اقدام تأخیری مجرمانه روحانی و خامنه‌ای در اختصاص تنها یک میلیارد یورو برای مقابله کرونا در حالیست که ثروتهای نجومی بنیادها و ارگانهای تحت کنترل خلیفه تبهکار ارتجاع سر به آسمان می‌زند.

 

بخشی از اطلاعیه ارتش آزادیبخش ملی ایران – شماره ۲۲-۱۷اسفند ۹۸

 

ارتش آزادیبخش ملی ایران

شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت

۴-خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد.

۵-رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد.

۶-بودجه اتمی و موشکی رژیم و سرمایه‌ها و امکانات هلال‌احمر که برای صدور ارتجاع و تروریسم مراکز متعددی در خاورمیانه و آفریقا دایر کرده است، باید صرف درمان مبتلایان کرونا و بیماران محروم شود.

۷- حقوق معوقهٔ پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان زحمتکش بیمارستانها باید بلادرنگ از بودجه و کلان سرمایه‌های سپاه پاسداران پرداخت شود.

۸-داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است پول و سرمایه عظیمی دارد که هم‌اکنون می‌تواند در آستانهٔ سال نو دستمزدها و حقوق پرداخت نشده کارگران و معلمان و کارمندان و هزینه درمان آنها را تأدیه کند. سیاست ظالمانه و ضدانسانی پرداخت نکردن حقوق به‌شمار عظیم کارگرانی که در بحران کرونا اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند باید متوقف شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8631aeb3-e5f4-46a3-9a5b-9a7f68c3ffad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات