728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی۲۶خرداد ۹۸

تظاهرات بزرگ ایرانیان در بروکسل

در تظاهرات بروکسل شرکت‌کنندگان و سخنرانان سرکوب و پایمال کردن حق حاکمیت مردم ایران توسط ولایت فقیه نقض حقوق بشر،ماجراجوییهای تروریستی، جنگ‌افروزی در منطقه برنامه‌های اتمی و موشکی این رژیم قرون‌وسطایی را محکوم و حمایت خود را از جانشین دموکراتیک رژیم آخوندی شورای ملی مقاومت ایران ابراز کردند.

 

آلخو ویدال کوادراس

آلخو ویدال کوادراس در سخنرانی خود در بروکسل گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم برای درود فرستادن به مسعود رجوی، رهبر تاریخی سازمان مجاهدین خلق ایران. او را هرگز ندیده‌ام. ولی آرزوی من این است که روزی او را در ایران آزاد ببینم.

 

اینگرید بتانکور

اینگرید بتانکور خطاب به شرکت‌کنندگان در تظاهرات بروکسل گفت: امروز روز بزرگی است. از دیدن این همه جوان ایرانی در بین شما بسیار خوشحالم.

 

تلویزیون العربیه: تظاهرات هواداران مجاهدین خلق در بروکسل

تلویزیون العربیه در گزارشی از تظاهرات مقاومت ایران در بروکسل گفت: هزاران ایرانی در شهر بروکسل به دعوت سازمان مجاهدین خلق ایران تظاهرات کردند و خواستار تغییر رژیم ایران شدند.

 

عرب نیوز: تظاهرات اپوزیسیون ایران در بروکسل

عرب نیوز گزارش داد: اپوزیسیون ایران در بیرون شورای اتحادیه اروپا در بروکسل علیه رژیم ایران تظاهرات کردند.

 

وزارت‌خارجه رژیم، سفیر انگلستان در تهران را احضار کرد

رژیم آخوندی روز شنبه راب مک ایر، سفیر انگلستان در تهران را احضار کرد. یکی از کارگزاران رژیم در وزارت‌خارجه در دیدار با سفیر انگلستان در تهران موضع این کشور در مورد حمله به نفتشکها را غیرقابل قبول خواند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c73338eb-b132-459f-b499-77a584416e29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات