728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۳۰مرداد۹۸

مایک پمپئو در جلسه شورای امنیت: تروریسم و آشوبگری رژیم ایران ادامه دارد

مایک پمپئو شب گذشته در جلسه شورای امنیت ملل ‌متحد گفت:‌ رژیم ایران و دست نشاندگانش به دامن زدن به ترور و اغتشاش در عراق، لبنان، سوریه و یمن ادامه می‌دهند. اقداماتی که با پیامدهای مخرب انسان‌دوستانه همراه بوده است.

 

مایک پمپئو: ممانعت از فروش دو میلیون و۷۰۰هزار بشکه نفت ایران

مایک پمپئو، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌.بی.سی:‌تحریم‌های نفتی کاخ‌سفید علیه صادرات نفت ایران توانسته است جلو فروش دو میلیون و ۷۰۰هزار بشکه نفت ایران را بگیرد.

 

انفجار و آتش‌سوزی در انبارهای تسلیحاتی حشدالشعبی در عراق

انبارهای تسلیحاتی شبه‌نظامیان حشدالشعبی وابسته به رژیم ایران در پایگاه بلد عراق دچار آتش‌سوزی و انفجار شد. بر اثر این انفجار تعدادی کشته و مجروح شدند

 

تهدید رژیم ایران توسط برایان هوک

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا: تا زمانی که رژیم ایران بخواهد به‌طور غیرقانونی به انتقال نفت دست بزند و منابع مالی گروه‌های تروریستی تأمین کند آمریکا با آن مقابله خواهد کرد.

 

استقبال سناتور مارکو روبیو از نامگذاری حزب‌الله

سنارتو مارکو روبیو عضو برجسته سنای آمریکا:‌ پاراگوئه به لیست فزاینده‌یی از کشورها می‌پیوندد که حزب‌الله و حماس را نامگذاری تروریستی کرده‌اند.

 

تهدید پاسدار شمخانی به اقدامات تروریستی

پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم در مصاحبه با گزارشگر ان بی‌سی: ایران چندین ابزار در دست دارد از جمله جنگهای نیابتی. ما این را علنی بیان خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6313d18-d037-4783-b4f2-ddd3c37c580f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات