728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۲۴مرداد۹۸

واشنگتن تایمز: مأموریت دریایی کره جنوبی در خاورمیانه می‌تواند پیوستن به ناوگان آمریکا باشد

نیروی دریایی کره جنوبی یک واحد برای جنگ با راهزنی دریایی را به خلیج عدن اعزام کرد واشنگتن تایمز نوشت: اعزام این نیروی کره جنوبی باعث گمانه زنی شده که این کشتی ممکن است به نیروی دریایی آمریکا بپیوندد که از تنگه هرمز حفاظت می‌کند.

 

آنگلا مرکل صدراعظم المان: رایزنیها برای تشکیل ائتلاف دریایی اروپایی در تنگه هرمز ادامه دارد

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:‌ تصور می‌کنم مسأله اعزام نیروی دریایی اروپایی به تنگه هرمز دوباره مطرح خواهد شد چرا که درباره آن هنوز همه جا بحث نشده است.

 

سفیر سابق آمریکا در انگلستان: احتمال خروج انگلستان از برجام وجود دارد

لوئیس لوکنس، سفیر سابق آمریکا در انگلستان در مورد انتظار دولت آمریکا از دولت بوریس جانسون گفت: «حدس من این است که دولت انگلستان به نخست‌وزیری بوریس جانسون، از قرارداد اتمی با رژیم ایران خارج می‌شود.»

 

امارات متحده عربی خواستار نامگذاری تروریستی شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران شد

انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی گفت: شبه‌نظامیان حوثی در یمن نیروی نیابتی رژیم ایران هستند و باید لیست‌گذاری تروریستی شوند.

 

سرنگون شدن یک هواپیمای جنگی اسد توسط رزمندگان سوریه

گروه‌های رزمنده تحت فرمان اتاق عملیات الفتح المبین اعلام کردند یک هواپیمای جنگی شبه‌نظامیان فرقه‌گرای اسد در جنوب شرقی ادلب را سرنگون و خلبان آنرا به اسارت گرفتند.

 

بر اثر انفجار در سایت آزمایش موشکی روسیه، سطح رادیواکتیو به ۱۶برابر حد معمول رسیده است

فاکس نیوز به‌ نقل از آژانس هواشناسی دولتی گزارش داد بر اثر انفجار اسرار آمیز در سایت موشکی در شمال روسیه سطح رادیواکتیو تا ۱۶برابر سطح معمول افزایش یافته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c268ee2c-5ed3-4fc0-bd80-24361fdc938c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات