728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۲۲شهریور۹۸

اکسپرس: جامعه جوشان ایران مانند آتشفشان آماده انفجار علیه رژیم است

ساندی اکسپرس انگلستان به‌ نقل از حسین عابدینی معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در لندن نوشت جامعه ایران آماده انفجار است.

استیون منوچین:‌ آمریکا هنوز «فشار حداکثر» را بر رژیم ایران دنبال می‌کند

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا، اعلام کرد ایالات متحده هنوز کارزار "فشار حداکثر" علیه رژیم ایران را دنبال می‌کند.

گرامی‌داشت یاد سحر خدایاری

خانواده و جمعی از هموطنان یاد سحر خدایاری (دختر آبی)که هفته گذشته خود را در اعتراض به تبعیض و ستم در مقابل قضاییه خامنه‌ای جنایتکار به آتش کشید، در شهرکرد، تاکستان و خیابان شریعتی تهران با روشن کردن شمع گرامی داشتند.

مورگان اورتگاس: رژیم اراذل در تهران مستمراً زنان، اقلیتها و مدافعان حقوق‌بشر را سرکوب می‌کند

مورگان اورتگاس در جلسه توجیه مطبوعاتی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: رژیم ایران در رابطه با تضمینهایی که به اتحادیه اروپا داد، فریبکاری کرد و گفت کشتی آدریان دریا نفت را به رژیم جنایتکار اسد منتقل نخواهد کرد. اما کرد.

فراخوان فوری سازمانهای بین‌المللی به آزادی کارگران

برنامه نظارت بر حمایت از مدافعان حقوق‌بشر شامل "فدراسیون بین‌المللی جامعه‌ها‌ی حقوق‌بشر (FIDH) و سازمان جهانی مبارزه با شکنجه (OMCT) با انتشار بیانیه‌یی خواستار آزادی بدون قید و شرط کارگران نیشکر هفت‌تپه و حامیان آنها شدند

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/467448c0-4679-4138-bfd7-1f5b904d3fc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات