728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۱۷مرداد۹۸

آمریکا و ترکیه بر سر ایجاد منطقه امن در شمال سوریه توافق کردند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترکیه و آمریکا بر سر ایجاد منطقه امن در شمال سوریه به توافق رسیدند.آنها یک اتاق عملیات مشترک در خاک ترکیه ایجاد می‌کنند.

 

نگرانی دبیرکل ناتو از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده رژیم ایران

دبیرکل ناتو: از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و حمایت رژیم ایران از تروریسم و برنامه موشکی آن نگران هستیم.

 

ولید فارس: تاثیرتحریم‌های قوی بر رژیم ایران

ولید فارس مشاور سابق سیاست خارجی دونالد ترامپ: رژیم ایران اساساًً تحریم‌های قوی که اعمال شده را احساس کرده است. مشکلات زیادی برای این رژیم در داخل ایران ایجاد شده است.

 

آمریکا: هدف کنترل دریایی، مراقبت و رصد تنگه‌ها

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا گفت: آنچه ما سعی می‌کنیم انجام دهیم حفظ مراقبت دریایی، رصد کردن تنگه ها. تأکید بر اهمیت آزادی دریانوردی و آزادی تجارت. و ایجاد بازدارندگی در برابر اقدامات رژیم ایران است.

 

رئیس‌جمهور یمن: هماهنگی با آمریکا برای مقابله با رژیم ایران

عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور یمن، اعلام کرد میان یمن و آمریکا «در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم، مقابله با دخالت‌ها و جاه‌طلبیهای رژیم ایران و برهم زدن ثبات در منطقه و جهان» همکاری و هماهنگی وجود دارد.

 

توفان شدید در سیستان و بلوچستان

توفانی با سرعت ۱۰۰کیلومتر در ساعت در استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی برای هموطنان ایجاد کرده است. این توفان که روز چهارشنبه شروع شده تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1aa1c860-5c26-4ea1-886e-b8905827cbaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات