728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۱تیر ۹۸

تظاهـرات و راهپیمایی در واشنگتـن در همبستگی با قیام و مقاومت مردم ایران

تظاهـرات و راهپیمایی در واشنگتـن در همبستگی با قیام و مقاومت مردم ایران، پشتیبانی ازجایگزین دموکراتیک- شورای ملی مقاومت ایران و حمایت از برنامه خانم مریم رجوی عصر روز جمعه در واشنگتن برگزار شد.

 

پیام خانم مریم رجوی به تظاهرات واشنگتن

مریم رجوی در پیامی به تظاهرات واشنگتن گفت: استمالت یا قاطعیت؟ صورت مسأله واقعی در سیاست آمریکا و اروپا در برابر فاشیسم دینی حاکم بر ایران چیست؟ صورت مسأله واقعی برای ما و مردم ما و مقاومت ماچیست؟ تسلیم یا نبرد آزادیبخش!

 

بازتاب تظاهرات واشنگتن در رسانه‌های خبری جهان

خبرگزاری آسوشیتدپرس، رویترز، روزنامه نیویورک تایمز، واشنگتن پست و واشنگتن تایمز و شمار دیگری از رسانه‌های خبری جهان تظاهرات ایرانیان در واشنگتن را منعکس کردند.

 

وزیر خارجه آمریکا: سرکوب اقلیتهای مذهبی در ایران ادامه دارد

مایک پمپئو طی سخنانی در جریان رونمایی از گزارش سالانه آزادی مذاهب در وزارت‌خارجه آمریکا گفت:‌ در ایران سرکوب مسیحیان، بهاییان، و دیگر اقلیتهای مذهبی هم‌چنان وجدانها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

رویترز: آمریکا خواستار برگزاری نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره رژیم ایران شد

به گزارش خبرگزاری رویترز برخی دیپلمات‌های سازمان ملل ‌متحد می‌گویند آمریکا خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت برای بررسی آخرین تحولات مرتبط با رژیم ایران شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abea666a-6bfd-4039-bb4d-5bdc5e9b246d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات