728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی چهارشنبه ۲۷شهریور۹۸

مایک پنس:‌ بهترین پاسخ را به حملات رژیم ایران خواهیم داد

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: آمریکا در حال بررسی شواهدی است که نشان می‌دهد رژیم ایران در پشت حملات به تأسیسات نفتی عربستان قرار دارد.

 

نیویورک تایمز: یک موشک سالم عمل نکرده در تأسیسات نفتی عربستان سعودی پیدا شده است

روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد دولت آمریکا قطعات موشکها و پهپادهایی را که در حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی به کار گرفته شده بودند بررسی و چک می‌کند. به‌ویژه که یک موشک سالم هم که عمل نکرده پیدا شده است.

 

عربستان سعودی بیش‌از‌پیش مطمئن است که رژیم ایران حمله به تأسیسات نفتی را انجام داده است

وال استریت ژورنال به‌ نقل از منابع مطلع خبر داد عربستان سعودی بیش‌از‌پیش اطمینان دارد رژیم ایران مستقیماً حملات موشکی و پهپادی را از جنوب‌غرب ایران انجام داده تا به صنایع نفت این کشور ضربه بزند.

 

همزمان با اجلاس مجمع عمومی هزاران نفر در نیویورک برای حمایت از تغییر رژیم ایران گردهم می‌آیند

البیان مصر خبر داد: همزمان با افتتاح اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، هزاران نفر از سراسر ایالات متحده در یک تظاهرات بزرگ برای حمایت از تلاش مردم ایران برای تغییر رژیم شرکت خواهند کرد.

 

لیام فاکس: برجام "مرده" است

لیام فاکس وزیر دفاع پیشین انگلستان اعلام کرد، انگلستان باید بپذیرد که توافق هسته‌یی ایران "مرده" است از این رو باید به آمریکا بپیوندد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2d6d0b8-41d1-4ff4-a2b3-716f7ca487ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات