728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی۲خرداد ۹۸

افشای اطلاعاتی از یک دلال تسلیحاتی رژیم ایران

مجله نیوزویک آمریکا فاش کرد:‌ یک تبعه چینی به نام کارل لی که اخیراً در لیست تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت طیف کاملی از تمامی مواد مورد نیاز برای ساختن موشکهای بالستیک را در اختیار رژیم ایران قرار داده است.

 

ترکیه خرید نفت ایران را متوقف کرده است

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک مقام دولتی ترکیه اعلام کرد:‌ این کشور از اول ماه جاری میلادی خرید نفت ایران را متوقف کرده است.

 

هشدار برایان هوک به رژیم ایران

برایان هوک نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران اعلام کرد:‌ ایالات متحده تجهیزات و امکانات نظامی خود را به منطقه منتقل کرده است تا بتواند در برابر تهدیدهای رژیم ایران از خود دفاع کند.

 

کمیته سنا:‌ ترامپ برای حمله به رژیم ایران نیازی به تأیید کنگره ندارد

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا پیشنهاد دموکراتها را که دولت ترامپ قبل از آن که بتواند دست به اقدام نظامی علیه رژیم ایران بزند به تصویب کنگره نیاز دارد، رد کرد.

 

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه خواستار خروج فوری رژیم ایران از سوریه شد

جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا خواستار خروج فوری رژیم ایران از سوریه شد.

 

وزارت‌خارجه آمریکا: اقدامات دولت برای مقابله با تهدیدهای رژیم ایران

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت، اقدامات دولت آمریکا در برابر تهدیدهای رژیم ایران ربطی به سیاست ندارد و مسأله این است که مردم و دیپلمات‌های آمریکا در امنیت باشند.

 

اعدام یک زندانی در ملأعام در همدان

دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز یک زندانی را در ملأعام در همدان به‌دار آویختند. وی که مهدی چراغی نام داشت در بلوار نجفی در ملأعام اعدام شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9299ea80-a59e-416f-a150-2f93c18ba113"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات