728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۲۶خرداد ۹۸

انعکاس تلویزیون الاخباریه از تظاهرات بروکسل

تلویزیون الاخباریه گزارش داد: مقاومت ایران در تظاهراتی در بروکسل با صدای خانم مریم رجوی بر آمادگی مردم ایران جهت در دست گرفتن حاکمیت بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندی تأکید کردند.

 

محمد محدثین:‌ تظاهرات بروکسل یک پیام واضح داشت. رژیم ایران باید سرنگون شود

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت در مصاحبه با الاخباریه گفت: ‌ پیام این تظاهرات واضح است: مردم خواستار سرنگونی رژیم هستند و مقاومت و مجاهدین خلق آماده سرنگونی رژیم و استقرار یک حکومت دموکراتیک هستند.

 

ایلاف: هزاران تظاهر کننده اقدامات تروریستی رژیم ایران را محکوم کردند

ایلاف لندن و روزنامه الشرق‌الأوسط لندن تظاهرات بروکسل را منعکس کردند.. ایلاف نوشت: ‌در حالی‌که هزاران تظاهر کننده ایرانی در پایتخت بلژیک اقدامات تروریستی رژیم ایران را محکوم کردند

 

مایک پمپئو: بدون تردید رژیم ایران در حمله به نفتکش‌ها دست داشته است

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز بار دیگر رژیم ایران را مسئول حمله به دو نفتکش در دریای عمان دانست و گفت این امری "محرز" است.

 

وزیر خارجه انگلستان:‌ مطمئنیم رژیم ایران پشت حمله به نفتکشها بوده است

جرمی‌هانت وزیر خارجه انگلستان گفت انگلستان به ارزیابی‌های اطلاعاتی مستقلی دست‌زده و تقریباً مطمئن است رژیم ایران پشت حمله به نفتکشها بوده است.

 

ولیعهد عربستان سعودی رژیم را عامل حمله به نفتشکها دانست

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، رژیم ایران را مسئول حمله به نفتکشها در دریای عمان دانست و گفت: عربستان در تهاجم به هر تهدیدی علیه این کشور تردید نخواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/942b8c78-d001-46c2-9f09-07c55e9c22ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات