728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۲۴خرداد ۹۸

دونالد ترامپ: حمله به نفتکشها کار رژیم ایران است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس‌ نیوز پس از انتشار فیلم تلاش قایق‌های رژیم ایران برای از بین بردن شواهد انفجار گفت: «رژیم ایران حمله به نفتکشها را انجام داده است. در تصویر شما می‌توانید قایق رژیم ایران را ببینید. آنها نمی‌خواستند مدرکی بر جا گذاشته باشند.

 

رودی جولیانی: اروپا دادن پول نقد به رژیم ایران برای حمایت از تروریسم را متوقف کند

رودی جولیانی در واکنش به ادعای رژیم آخوندی در تکذیب حمله به نفتکشها در دریای عمان گفت: رژیم ایران شرکتش د در حملات طراحی شده در سال ۲۱۰۸ در آلبانی و پاریس را هم تکذیب می‌کرد. اروپا باید دادن پول نقد به این رژیم برای حمایت از تروریسم را متوقف کند.

 

هشدار آخوند علم‌الهدی به آخوند روحانی نسبت به ادامه مذاکره بر سر برجام

آخوند علم‌الهدی باند روحانی را در صورت پافشاری بر برجام خائنینی چون وثوق الدوله دانست و گفت: اگر خدایی نکرده کسی در مقابل این جریان بایستد و بخواهد برجام را ادامه بدهد بعد از این دو ماه با خیانت اروپا و آمریکا این وثوق الدوله این زمان است و توی تاریخ اسمش به‌عنوان یک جاسوس انگلیسی مثل وثوق الدوله ثبت خواهد شد

 

تولید نفت ایران به پایین‌ترین حد خود در ۳۰سال گذشته رسید

آژانس بین‌المللی انرژی در پاریس اعلام کرد تولید روزانه نفت ایران در ماه مه گذشته با ۲۱۰هزار کاهش به ۲میلیون و ۴۰۰هزار بشکه رسیده که پایین‌ترین میزان تولید نفت از اواخر دهه ۸۰میلادی تاکنون به‌شمار می‌رود.

 

کشته و زخمی شدن ۳کولبر بر اثر شلیک مستقیم پاسداران جنایت‌پیشه در بانه

بر اثر شلیک پاسداران جنایت‌پیشه به کولبران در منطقه زلی در بانه یک هموطن زحمتکش با نام محمد حسین‌زاده جان باخت و دو کولبر دیگر مجروح شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06f7d2f7-1603-43a9-b8ce-cd47c71ae8b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات