728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۲۲خرداد ۹۸

وزارت خزانه‌داری آمریکا یکی از کانالهای مالی سپاه تروریستی قدس در عراق را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا یک کانال مالی نیروی تروریستی قدس ‌را که صدها میلیون دلار اسحله قاچاق به شبه‌نظامیان وابسته به سپاه تروریستی پاسداران می‌رساند، تحریم کرد.

 

آخوند روحانی: فشارها ‌آمریکا بی‌سابقه است و با فشارهای سازمان ملل، قابل مقایسه نیست.

آخوند روحانی:‌ این‌گونه فشارهای آمریکا در تاریخ بی‌سابقه است و حتی با فشارهایی که از طریق سازمان ملل و تحت فصل هفتم منشور این سازمان علیه کشورها اعمال شده، قابل مقایسه نیست.

 

خبرگزاری کیودو: نخست‌وزیر ژاپن می‌خواهد مذاکرات صریح با سران رژیم ایران داشته باشد

خبرگزاری ژاپن:‌ نخست‌وزیر ژاپن در تلاش برای کاهش تنشها به ایران رسید. وی قبل از ترک توکیو گفت نگرانی‌هایی در مود افزایش تنشها در خاورمیانه وجود دارد

 

درخواست از جاوید رحمان، برای رسیدگی به وضعیت روزنامه‌نگاران زندانی بیمار در ایران

سازمان گزارشگران بدون مرز محرومیت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران زندانی در ایران از درمان را محکوم کرد و آن را «رفتاری غیرانسانی و ظالمانه» توصیف کرد.

 

تجمع اعتراضی در تهران

جمعی از مردم خسارت دیده حسین آباد کالپوش در (سمنان) در اعتراض به احداث سد غیرکارشناسی و جمعی از غارت‌شدگان عظیم خودرو در اعتراض به غارت دارایی خو در تهران تجمع کردند.

 

دمای هوا در خوزستان از ۵۰درجه گذشت

دمای هوای شوشتر روز چهارشنبه از ۵۰درجه گذشت و به ۵۰و چهار دهم سانتیگراد رسید. دمای هوا در اهواز نیز به ۵۰درجه رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b203dd51-a7fa-4c0b-b3d1-da830bbbeb6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات