728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده در برلین آلمان

به‌دنبال سلسله تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل و واشنگتن، تظاهرات هموطنان و حامیان پرشور مجاهدین و مقاومت ایران در برلین پایتخت المان به اوج رسید.

 

پیام مریم رجوی به تظاهرات برلین

خانم مریم رجوی خطاب به تظاهر کنندگان در برلین: حضور شما در این جا، حرف روشنی دارد. امروز شما، رو به‌میهن، رو به‌ قیام‌کنندگان، رو به‌ کارگران و معلمان و سایر مردم به‌جان آمده می‌گویید بتازید و بتازید که آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند

 

اعتصاب کارکنان خط راه‌آهن زاگرس

جمعی از کارگران نگهداری خطوط راه‌آهن ناحیه زاگرس، در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده اعتصاب کردند. اعتصاب کارگران منجر به تأخیر در حرکت قطار اندیمشک به تهران شد.

 

هزینه معیشت کارگران در تهران بالای ۶میلیون تومان

علی خدایی، از کارگزاران رژیم: بررسیها نشان می‌دهد هزینه معیشت یک خانوار کارگری سه و سه دهم نفره در تهران به ۶میلیون و ۴۸۲هزار و ۲۱۵تومان تا انتهای اردیبهشت‌ماه رسیده که بخش عمده آن ناشی از رشد شدید تورم است.

 

به ۱۰۰هزار کارگر بین ۳تا ۹ماه حقوق پرداخت نشده است

در حاکمیت آخوندی به ۱۰۰هزار کارگر بین ۳تا ۹ماه حقوق پرداخت نشده است و این زحمتکشان با مطالبات معوقه روبه‌رو هستند.

 

توفان در استان سیستان و بلوچستان ۲۱۵تن را روانه مراکز درمانی کرد

دویست و پانزده تن از اهالی استان سیستان و بلوچستان به‌دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان گرد و خاک به بیمارستان منتقل شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/faf1eb53-6467-4b7b-b177-0d059a25ecf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات