728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۱۲خرداد۹۸

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی از تلاش رژیم آخوندی برای اعزام گروه‌های جاسوسی و ترور به آلبانی در پوشش فعالیت‌های تجاری خبر داد.

 

اظهارات وزیر خارجه آمریکا در سوئیس

وزیر خارجه آمریکا در سوئیس: چالشها در ایران نه بر اثر تحریم‌های آمریکا بلکه به اثر چهل سال بی‌توجهی رژیم ایران به شهروندانش به‌وجود آمده‌اند. هر زمانی که رژیم ایران تصمیم بگیرد مثل یک کشور معمولی رفتار کند ما مایل به گفتگو هستیم. ما آمادگی داریم بدون هیچ پیش‌شرطی وارد گفتگو شویم ولی تلاش آمریکا برای به عقب راندن فعالیت شرورانه رژیم ایران و نیروی افراطی آنها ادامه خواهد یافت.

 

اعتراض و تجمع

کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله، غارت‌شدگان کاسپین در تهران و مجتمع مسکونی عباس‌آباد در ایلام، جمعی از معلمان در مریوان و کرج، کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان به سرکوب و غارت رژیم آخوندی اعتراض کردند.

 

افزایش ۲۲درصدی بلیت قطارهای مسافری

رژیم آخوندی در یک اقدام ضدمردمی قصد دارد از روز یکشنبه آینده قیمت بلیت قطار مسافری را ۲۲درصد گران کند.

 

حمله هوایی اسراییل به پایگاههای رژیم ایران در حومه دمشق

منابع خبری سوریه بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های اسراییل به اهداف متعلق به رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان در دمشق و حومه قنیطره خبر دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b6137ba-f3c4-44b7-b175-d8b10110320c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات