728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی یکشنبه ۲۴شهریور۹۸

بزرگداشت شهیدان قتل‌عام سال ۱۳۶۷ در مقابل کنگره آمریکا

به‌ مناسبت سالگرد قتل‌عام سال ۱۳۶۷، نمایشگاهی از جنایات رژیم آخوندی در مقابل مجلس نمایندگان آمریکا برپا شد. در این نمایشگاه، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا سخنرانی کردند و به محاکمه سران رژیم که در جنایت بزرگ قتل‌عام زندانیان سیاسی دست داشتند، فراخوان دادند.

 

تجمع اعتراضی در تهران، اراک، قزوین و اسلامشهر

جمعی از معلمان در تهران برای دومین روز، کارگران هپکو اراک، کارگران دائمی شرکت حمل ونقل جاده‌یی خلیج‌فارس در اسلامشهر و کارگران کنتورسازی قزوین روز یکشنبه تجمعهای اعتراضی برگزار کردند.

 

کشته و مجروح شدن دو هموطن بلوچ توسط پاسداران

پاسداران جنایت‌پیشه در بندر کلاهی در استان هرمزگان به طرف قایقهای شهروندان این منطقه آتش گشودند و دو هموطن جوان بلوچ را کشته و مجروح کردند

 

پاسدار جلالی: در شرایط کنونی، کشور دچار تحریم و تهدید سایبری است

سرکرده سازمان پدافند غیرعامل: در شرایط کنونی، کشور دچار تحریم و تهدید سایبری است و تحریم‌های سایبری ممکن است به حوزه‌های داخلی نیز گسترش و مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

 

ناو شکن آمریکایی در بندر بیروت لنگر انداخت

دیلی استار لبنان:روز شنبه برای اولین بار بعد از ۳۰سال یک ناوشکن آمریکا در بندر بیروت لنگر انداخت.

 

محکومیت گسترده حمله به پالایشگاه عربستان

مصر، فلسطین، اردن، کویت، امارات متحده عربی و بحرین همچنین ‌اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، دبیرخانه عمومی شورای وزرای کشورها و پارلمان عرب حملات پهپادی شبه‌نظامیان حوثی به دو پالایشگاه نفتی عربستان را محکوم کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88d9f820-39e3-4d88-982e-bcf962e9dc9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات