728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی شنبه ۲۳شهریور۹۸

بازدید ایلیر متا رئیس‌جمهور آلبانی از اشرف۳

ظهر روز جمعه ۲۲شهریور رئیس‌جمهور آلبانی از اشرف۳محل اقامت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در این کشور بازدید کرد. وی در این دیدار گفت:‌ من هیچ تصویری نسبت به میزان فداکاری و ابعاد کشتار و نسل‌کشی که شما و هوادارانتان متحمل شده‌اید، نداشتم.

 

خوش آمد گویی مریم رجوی به رئیس‌جمهور آلبانی

مریم رجوی ضمن خوش‌آمد گویی به رئیس‌جمهور آلبانی گفت: مردم ایران هیچ‌گاه مهمان‌نوازی آلبانی از رزمندگان آزادی ایران را فراموش نخواهند کرد و این امر در تاریخ روابط دو ملت ثبت شده و ماندگار می‌ماند.

 

صندوق‌های بازنشستگی رژیم آخوندی در آستانه فروپاشی کامل

فاکس نیوز: از مجموع ۱۸صندوق بازنشستگی موجود در ایران، ۱۷صندوق، ‌از جمله صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح رژیم ایران، از لحاظ مالی ورشکسته هستند و در آستانه فروپاشی کامل قرار دارند.

 

تخریب و غارت دکه‌های دستفروشان توسط شهرداری رژیم در پیرانشهر

مأموران شهرداری رژیم در پیرانشهر، با لودر به دکه‌های میوه‌فروشان پارک کودک حمله کردند و حدود ۴۰دکه دستفروشان را تخریب کردند.

 

اعتراض ساکنان بندر شیرینو مقابل فرمانداری رژیم در کنگان

جمعی از ساکنان بندرشیرینو روز شنبه در اعتراض به نداشتن دبیرستان در مقابل فرمانداری رژیم در کنگان واقع در استان بوشهر تجمع کردند.

 

گفتگوهای دونالد ترامپ و ولیعهد بحرین درباره جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

بیانیه کاخ سفید: ولیعهد بحرین، قرار است روز دوشنبه در کاخ سفید با دونالد ترامپ، دیدار و درباره دخالت‌های رژیم ایران در منطقه و امنیت خلیج‌فارس گفتگو کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6a7fb2c-8463-4a4e-9515-7fdd9f6b3e56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات