728 x 90

منصور ارضی مداح خامنه‌ای:‌ روحانی هم آخرش در استخر می‌میرد

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع و مداحش منصور ارضی
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع و مداحش منصور ارضی

منصور ارضی از مداحان خامنه‌ای آخوند روحانی را تهدید کرد که به سرنوشت رفسنجانی دچار شده و غرق می‌شود. وی رفسنجانی و روحانی را خائن نامید.

روزنامه حکومتی ایران در شماره ۳شهریور۹۷ خود نوشت: بر اساس فیلمی که از سخنرانی منصور ارضی منتشر شده، وی با اشاره به اقدامات رفسنجانی و برنامه‌های روحانی می‌گوید: «اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد.

 

تهدید به‌قتل روحانی ساده است

روزنامه‌ایران متعلق به دولت آخوند روحانی:‌

گویا تهدید به‌قتل رئیس‌جمهوری خیلی ساده‌تر از آن چیزی شده که به‌نظر می‌رسید؛ کمتر از یک هفته پس از برگزاری تجمع پر سر و صدای برخی از طلاب قم در مدرسه فیضیه، ماجرای «استخر فرح» و تهدید حسن روحانی به‌قتل این بار در تهران تکرار شد؛ در مراسم دعای روز عرفه و توسط یکی از مشهورترین مداحان کشور. بر اساس فیلمی که از سخنرانی حاج منصور ارضی منتشر شده، وی با اشاره به اقدامات هاشمی رفسنجانی و برنامه‌های دولت حسن روحانی می‌گوید: «اون یارو آخرش در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد.»

حالا با این وضعیت خیلی‌ها می‌گویند اقدامات هفته قبل مدرسه فیضیه هم آن طور که گفته می‌شود، اتفاقی و بدون همآهنگی نبوده‌اند؛ جایی که خطاب به رئیس‌جمهوری این پلاکارد بلند شده بود؛ «ای آن که مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت.»

 

باید برای اتفاقات قم کمیته حقیقت‌یاب تشکیل داد

مهدی شیخ، عضو مجلس گفته که باید برای اتفاقات مدرسه فیضیه قم کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود. این در حالی است که پیش‌تر برخی از نمایندگان مجلس هم از تهیه طرح استیضاح وزیر کشور با همین موضوع سخن گفته بودند.
مهدی شیخ درباره ورود مجلس به این موضوع گفته است: «در اولین اقدام نامه‌یی به وزیر کشور نوشتیم تا مسأله را بررسی کند و اگر لازم باشد، یک کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود که چرا هر چند وقت چنین اقداماتی در کشور صورت می‌گیرد و از افراد هتک حرمت می‌شود.»

فارغ از بیانیه‌های اعلام برائت از این گردهمایی سؤال اصلی و بی‌پاسخ مانده آن است که بالاخره چه افراد یا مجموعه‌یی آن برنامه را ترتیب داده بود و طلاب معترض تابلوهایی که روی آنها شعارهای تند نوشته شده بود را باید به کجا تحویل می‌دادند؟

 

تهدید به‌قتل روحانی در قلب تهران شنیده می‌شود

روزنامه حکومتی ایران افزود:

درباره سخنان گفته شده در مراسم روز عرفه در خیابان سعدی تهران توسط یکی از معروف‌ترین مداحان کشور هم هنوز مخالفان دولت واکنشی نشان نداده و سکوت کرده‌اند. اما حالا که در فاصله یک هفته و خصوصاً پس از واکنش‌های تند علما و مراجع تقلید به حواشی و شعارهای مراسم مدرسه فیضیه، همین مفاهیم و رویکردها در قلب پایتخت تکرار می‌شوند شاید قدری از جدی‌تر بودن ریشه‌های این نوع رویکرد و گروه‌های حامی آن حکایت داشته باشد.

 

هفته گذشته جمعی از طلبه‌ها و آخوندها حوزه قم روی پلاکاردی خطاب به آخوند روحانی نوشته شده بودند: "ای آن که مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت"

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71a58ded-04d2-4918-af4b-09d048868bd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات