728 x 90

مناظره دوم سیرک انتخابات رژیم و برملا شدن گوشه‌های دیگری از فضیحتها

مناظره دوم سیرک انتخابات رژیم
مناظره دوم سیرک انتخابات رژیم

در مناظره دوم سیرک انتخابات رژیم که روز سه شنبه ۱۸خرداد برگزار شد گوش‌هایی دیگری از فضیحتهای درون رژیم بیرون ریخت:

 

پاسدار محسن رضایی «از آقا مهدی باکری که وقتی از خاکریزهای دشمن عبور می‌کرد، می‌گفتم آقا مهدی یاساشین آذربایجان».

«من الآن در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه من شوخی کردند، حقیقتاً این شوخی‌های شما سرمایه بنده هست و ‍ نشان می‌دهد که شما مرا جزو خودتان می‌دانید و از ما نمی‌ترسید و دلم می‌خواهد که یک روزی برسد که هیچ‌کدام از مردم ما از دولتمردان نترسند. البته من بابت اشتباه لفظی عذرخواهی می‌کنم، یاشاسین آذربایجان یاشاسین آذربایجان، این اشتباه لفظی که من کردم را می‌بخشند ولی واقعاً از برادرمان آقای زاکانی خیلی من گله‌مند هستم بلافاصله سایت مرکز پژوهش‌ها همین را تیتر کرده، حالا مردم با من شوخی می‌کنند که خب حق‌شان است». (تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۸ خرداد)

 

مهرعلیزاده:

«رئیسی فرمودند که هفته گذشته بد اخلاقی‌هایی شده در جلسه و فرمودند که از وقتشان استفاده نمی‌کنند یا از حقشان می‌گذرند. نمی‌دانم حالا کدام بد اخلاقی‌ها را می‌فرمایند من همینجا توضیح بدم که در همین دو روز پیش صدا و سیما ۵دقیقه از فیلم تبلیغاتی بنده را سانسور کرد این بد اخلاقیه»

 

زاکانی:

«دولت موجود کاری کرده که پوشک بچه ۳۶میلیون تومان یعنی ماهی یک میلیون تومان ظرف ۳سال برای پدر و مادرها دربیاید از کجا اینها باید بیارند همچین شرایطی را داشته باشند. همین دولت بلایی را به سر مردم آورده که در واقع که شرایط به سمتی برود که ۲۸درصد از حقوقشان را در خارج از تهران و در تهران ۵۸درصد حقوقشان را بدهند برای یک خانه ۷۵متری لذا اصلاً امیدی باقی نگذاشته این دولت که همچین امکانی را فراهم کند».

 

پاسدار محسن رضایی:

«یارانه ۴۵۰هزار تومنی در زمان پرداخت خودش ۲۰دلار بوده. خب الآن چرا وقتی ما از یارانه صحبت می‌کنیم سر و صدای یه عده بلند میشه میگن منابع کجاست. چطور برای رانت فولاد و سلاطین مافیای مفت خور ما منابع داریم که مثل جارو برقی منابع کشور را به سمت خودشون می‌کشن، اما برای فقیر و فقرا ما منابع نداریم؟»

 

همتی:

«دوستانی که حمایت می‌کنند از کاسبان تحریم همانها که الآن ستادهای عزیزان پول هنگفت خرج می‌کنند برای تخریب بنده چرا به اینها اشاره نمی‌کنند؟ ... آقای رئیسی خودشان ۴۰سال قوه قضاییه نبودند همه خرابکاریهایی که در قوه قضاییه هست ایشان الآن باید پاسخگو باشند.  خوب اگر من برای دو سال در دولت پاسخگوی اقدامات دولت آقای روحانی هستم ایشان که اولی‌تر هستند پاسخگو باشند».

 

پاسدار سعید جلیلی

«واقعاً تعارف را کنار بگذاریم، این نوع مناظره، این نوع سؤالات،  این نوع پاسخگویی می‌تواند مردم را کمک کنه؟ببینید ما امروز بسیاری از موضوعاتی که مورد توجه مردم هست، اصلاً نمیاد در این بحث ها، نمی‌خواهیم که تست هوش از نامزدها بگیریم».

 

همتی:

«من می‌گویم فقط ظرف دو سال گذشته، ۷۵میلیارد دلار از درآمد نفتی کشور که کاهش پیدا کرده، به نرخ امروز دلا می‌شود هزار‌و‌پانصدهزار میلیارد تومان»

 

رئیسی جلاد:

«خب آخه دانشجوی سال اول وزارت‌خارجه می‌داند وقتی در حال مذاکره هست کسی نباید بگوید که از آب خوردن لازم‌تر هست یا کسی نباید بگوید که خزانه کشور خالی است اینها این‌که مسأله بسیار ابتدایی بحث دیپلماسی ست»

 

زاکانی:

«ما اینجا می‌شینیم حرفهای گل و بلبل می‌زنیم از زنان، کدوم زنان رو آقای همتی سرش صحبت می‌کنه کدوم جوانان رو آقای همتی راجع بهش داره صحبت می‌کنه

اگر بنا باشه ماها کاندیداهای پوششی باشیم، جنابعالی کاندید روکشی هستی که اومدی روکش کنی ۸سال فاجعه ملت رو  که بر سر ملت آوردند، بعد هم من با عدد و رقم به شما ثابت می‌کنم»

 

پاسدار محسن رضائی:

«اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دو تا سرمایه هستند ولی هم نفوذیها و هم بازیگران سیاسی و هم ماجراجویان زیادی در این ساختار سیاسی اجتماعی ما شکل گرفته»

 

رئیسی جلاد:

«خیلی چیز عجیبی است کسی در جایگاه در واقع کاندیدای ریاست‌جمهوری ظاهر میشه و در همین جایگاه می‌آید بیشترین حرفهای ساختار شکنانه را بیشترین حرفها را در ناامید کردن مردم در ایجاد سؤال و ابهام و شبهه در ذهن مردم ایجاد می‌کند بعد هم می‌گویند مردم ببینید ما آزادی نداریم من در دور انتخابات قبل در همین سالن به من بسیار اهانت شد من از هیچ‌کس شکایت نکردم رقیب ما که آقایان کارمندان اونها حساب می‌شوند ۲۰۰شکایت به دادگستری از دست دانشجو از دست پژوهشگر رسانه‌ای نماینده مجلس یک شکایت من نکردم»

 

زاکانی:

«بحث از نفوذ و چی و ۲۶تا جاسوس تو همین دولت می‌کنند. دولتی که امنیتی‌ترین دولت تاریخ ماست»

 

همتی:

«دوستان می‌گویند ما کی گفتیم حسینیه می‌خواهیم بکنیم کاخ‌سفید را مگر شما سوار ترک این آقایان نشده بودید بر سرشان بوسه زدید

جناب آقای رئیسی شما می فرمایید شما در حد کارمندان آن کسانی هستید که علیه شما شکایت کرده 

شما همین جا نشستید به ما که شورای نگهبان تأیید کرده در سطح خودتان به‌عنوان نامزد آمدیم شما دارید توهین می‌کنید

اجازه ندهیم این روش و این شیوه‌ای که دوستان دارند مطرح می‌کنند هی متلک می‌گویند هی طعنه می‌زنند من خواهشم این است که این مسائل را در جامعه جدی بگیرید»

(تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۸خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fadc1ce6-ee5f-4732-a2a3-1b8466235cdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات