728 x 90

معنای شفافیت در نظام آخوندی

بعد از این‌که اخبار جنایت بزرگ دروغ و لاپوشانی رژیم از مرزها هم گذشت و جهان فهمید خامنه‌ای مردم ایران را قربانی نمایشهای مضحک ۲۲بهمن و انتخابات کرد، در منتهای وقاحت به صحنه آمد و از شفافیت گفت.

خامنه‌ای: «مسئولانمان با صفا و صداقت! از روز اول با شفافیت خبررسانی کردند»!

تلویزیون حکومتی تحت فشار افکار عمومی، رئیس جنایتکار پدافند را به چالش کشید که چرا در مصاحبه ۲۴بهمن هیچ اشاره‌ای به موضوع نکرد و بعد هم فیل حمله بیولوژیک را هوا کرد.

تلویزیون رژیم: «اون زمانی که اصلاً ما به پدافند غیرعامل هیچ کاری نداریم آقای جلالی شما هی راه به راه اینجا هستید... الآن که دقیقاً باید بیایید به ما بگویید که داستان از چه قرار است شما وقت ندارید نمی‌دانم چیز عجیبی است».

پاسدار جنایتکار در پاسخ، ضمن تأیید عدم شفافیت، مجری را به مراقبت بیشتر تهدید کرد و گفت: «به دلایلی مجبور بودیم فعلاً سخنی نگوییم. فکر کنم با بیان انتقادتان این قفل شکسته شود. این روزها بیشتر مراقب هم باشیم».(روزنامه حکومتی تابناک ۱۹اسفند ۹۸)

طبق آمار شفاف و رسمی رژیم تا روز ۱۹اسفند در کل استان اصفهان حتی یک نفر فوت نکرده، اما فرماندار کاشان به مرگ ۸۸نفر فقط در منطقه کاشان اشاره کرد:

«فرماندار کاشان: شهرستان کاشان و آران بیدگل ما ۸۸تا فوتی داریم.

مجری: یعنی از ابتدای اسفندماه امسال؟

فرماندار کاشان: بله و با تمام پیشگیریها. اقدامات که شده این آمار تأسف‌انگیز وجود داره».

یک روزنامه حکومتی در تشریح علت نفرت عمومی و بی‌اعتمادی به آمارهای دولتی نوشت: «پنهان‌کاری در اعلام ورود ویروس به کشور و ارائه اطلاعات درست و شفاف از روز اول، باعث شده است که مردم به آمارهای رسمی اعلام شده اعتماد نداشته باشند».(روزنامه حکومتی مستقل ۱۹اسفند ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e118b5c4-9693-4a30-b755-24f08e30ea44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات