728 x 90

معنای جهش تولید در نظام ولایت فقیه

به‌رغم افزایش دوبارهٔ آمار قربانیان بر اثر بازگشایی مشاغل، آخوند جنایتکار، پشت سر خامنه‌ای، وقیحانه از فعال شدن کارها و جهش تولید گفت: «همینجور که رهبری معظم انقلاب فرمودند انشاالله باید کاری بکنیم که امسال تبدیل بشود به سال جهش تولید».

استراتژی روانه کردن مردم به ‌مسلخ کرونا تحت عنوان تولید با هدف بقای نظام است. تولیدکنندگان هم قربانی همین سیاست جنایتکارانه می‌شوند.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس ارتجاع از نجف‌آباد: «تولیدکنندگان به ما می‌گویند ما از شما دولتی‌ها کمک نخواستیم شر مرسانید، هر چند من به این دولت به‌ویژه رئیس‌جمهور که یک اقدام مفید و بزرگ برای کشور بردارد امیدی ندارم و اعتقاد دارم تا وقتی آقای روحانی در رأس هیأت وزیران هست در این کشور نمی‌توان اقدام بزرگ انجام داد».

روضه‌ جهش تولید در شرایطی است که به اعتراف حریرچی و زالی آمار جان‌ باختگان رو به گسترش است و مناطقی که تا امروز آلوده نشده بود به‌یمن بازگشایی مشاغل، به ویروس مرگبار آلوده شدند.

ایرج حریرچی، معاون وزارت بهداشت رژیم: «یکی از استانها خوزستان است بعد کهکیلویه و بویراحمد است آذربایجان غربی است اینها استانهایی بودند که توی اسفند و فروردین خبری نبود».

زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا: «آمار ما تقریباً یک آمار نگران‌کننده است و همان‌طوری که ما پیش‌بینی می‌کنیم این آمار در روزهای گذشته با یک شیب ملایمی رو به افزایش است».

حریرچی: «در چند روز اخیر مشخصاً در یک هفته اخیر تعداد بستریها در شهر اهواز افزایش پیدا کرده».

با این حساب می‌بینیم که معنای جهش تولید خامنه‌ای نه رونق و افزایش تولید که رونق میدانهای مین کرونا و اگر جهشی دیده می‌شود در تولید مرگ است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ecefcc8-70b9-457f-bd7a-52654e14031c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات