728 x 90

معنای تحریم «بیت»العنکبوت خامنه‌ای (۱۲)

در معرفی دستان نامریی و شاخک‌های بیت‌العنکبوت به نقش علی‌اصغر حجازی، غلامحسین گلپایگانی، حسین طائب و آخوند سالک اشاره کردیم. در این شماره نگاهی اجمالی به نقش آخوند جنایتکار حیدر مصلحی در بیت‌العنکبوت خامنه‌ای خواهیم داشت.

 

آخوند حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات سابق در دولت دهم، یکی دیگر از چهره‌های امنیتی بیت خامنه‌ای است. او بعد از مخالفت علنی با رفسنجانی در سال ۸۸، به اندرونی و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای راه یافت.

 

حیدر مصلحی با احراز پستهایی مانند مسئول عقیدتی ـ سیاسی در کمیته‌های سرکوبگر، نمایندگی خمینی در قرارگاه کربلا و مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و نیز در قرارگاه خاتم نقش بارزی در سرکوب، جنگ‌افروزی و نیز فرستادن نوجوانان و کودکان ایرانی به روی مین‌ داشت. او قبل از این‌که به پست وزارت اطلاعات برسد، نماینده خامنه‌ای در نیروی زمینی و هوایی سپاه، بسیج و بعد در سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

این مهره اطلاعاتی بیت خامنه‌ای در دورانی که وزیر اطلاعات بود، بند ۲۰۹زندان اوین را به محلی برای سرکوب و کشتار آزادیخواهان تبدیل کرد و به‌علت نقض شدید حقوق‌بشر در ۱۸مهر۱۳۹۰همراه با ۲۹مهره حکومتی از سوی اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفت. با این حکم کلیهٴ دارایی‌های آنان در اروپا توقیف شد و حق ورود به کشورهای اتحادیه اروپا را ندارند.

البته دور نیست که خامنه‌ای و شاخکهای پلید بیت وی توسط خلق قهرمان ایران محاکمه شده و به سزای اعمالشان برسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/020be7c9-9235-41d2-a123-3d1c6772964e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات