728 x 90

معمر الاریانی: طرح سربازگیری از کودکان یمن برای جبهه‌های جنگ توسط سپاه تروریستی قدس + فیلم

معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی یمن
معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی یمن

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن شنبه ۱۵خرداد، در یک افشاگری اعلام کرد حسن ایرلو سفیر رژیم ایران در یمن و عضو نیروی تروریستی قدس شخصاً در اردوگاه سربازگیری کودکان برای استفاده برای ادامه جنگ‌افروزی نظارت دارد.

وی اظهار داشت سپاه تروریستی قدس با همکاری شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران هم‌اکنون پیشبرد پروژه سربازگیری ده‌هزار کودک در اطراف شهر صنعا را تحت عنوان اردوهای تابستانی به‌منظور استفاده آنها در جبهه‌های جنگ به اجرا درآورده‌اند.


به گزارش العربیه ۱۵خرداد، الاریانی روز جمعه ۱۴خرداد در توئیتی نوشت: «شبه‌نظامیان حوثی، کودکان یمنی را به این اردوگاهها می‌کشند، آنها را شستشوی مغزی می‌دهند و با آموزش نفرت‌انگیز فرهنگ «فرقه‌گرایی مذهبی» مملو از مرگ و دشمنی وارد شده از ایران، آنها را به جبهه‌های جنگ می‌فرستند تا طرح توسعه‌طلبانه نظام ولی‌فقیه در منطقه را تغذیه کنند».
وی با انتشار یکی از ویدئوهای منتشر شده از این اردوگاههای آموزشی که در مناطق تحت نفوذ شبه‌نظامیان حوثی قرار دارد ضمن هشدار، از شهروندان یمن خواست نسبت به این پروژه خطرناک سپاه تروریستی قدس که با همکاری شبه‌نظامیان حوثی در حال اجراست، آگاه باشند و در تأکید بر سرسپردگی شبه‌نظامیان حوثی به رژیم ایران گفت: حوثی‌ها ابزاری بیش در دست سپاه قدس نیستند که نظام ولی‌فقیه از طریق آنها می‌کوشد هرج و مرج و تروریسم را در یمن و منطقه گسترش دهد و آنها را در چارچوب طرح‌های اربابان خود در تهران به خدمت بگیرند».

در همین رابطه فعالان یمنی بر روی شبکه‌های اجتماعی ضمن افشای طرح و برنامه‌های رژیم ایران برای مقابله با آن با راه‌اندازی کمپینی با هشتک «#الحوثی_یفخخ_الطفولة (حوثی‌ها بر کودکان کمربند انتحاری می‌بندند)» درباره این اردوهای تابستانی هشدار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30368f6b-166f-4468-8eb6-91445b8578d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات