728 x 90

معمر الاریانی: تنش‌زایی حوثی‌ها سرسپردگی‌شان به توطئه‌های رژیم ایران است

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن
معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن

دولت قانونی یمن در واکنش به تشدید حملات موشکی و پهپادی شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران علیه مناطق مسکونی و غیرنظامیان عربستان را، ادامه اقدامات تروریستی دانست. وی گفت نشان می‌دهد موضع حقیقی این گروه شبه‌نظامی در قبال صلح و سرسپردگی آنها به توطئه‌های رژیم ایران است.
معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن، شامگاه پنجشنبه ۵اسفند، در سلسله توئیتهایی نوشت، تشدید حملات شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران آخرین مورد از تلاشهای ناکام برای هدف قرار دادن دو دانشگاه جازان و نجران و ایستگاه پخش فرآورده‌های نفتی در جازان که تنها چند روز پس از ارائه ابتکار عربستان بود.
وزیر اطلاع‌رسانی یمن در ادامه بر ضرورت متوقف کردن سیاست‌های ویرانگر رژیم ایران و حد گذاشتن برای تلاش‌های آن در تضعیف راه‌کارهای مسالمت‌آمیز لازم تأکید کرد.

ائتلاف نظامی عربی حمایت از دولت قانونی یمن شامگاه پنجشنبه ۸فروند پهپاد بمب‌گذاری‌شده حوثی‌ها را که برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی عربستان به پرواز درآمده و هدایت شده بودن را رهگیری و منهدم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e25e420-d387-42a0-9fc2-261a5b6ded8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات