728 x 90

معرکه‌گیری رئیسی جلاد و سرکردگان بنیادهای غارتگر برای لاپوشانی چپاولهای نجومی و روانه کردن مردم به قربانگاه کرونا

معرکه‌گیری رئیسی جلاد و سرکردگان بنیادهای غارتگر
معرکه‌گیری رئیسی جلاد و سرکردگان بنیادهای غارتگر

در بحبوحه بازگرداندن مردم بر سر کار و روانه کردن فاجعه‌بار آنها به قربانگاه کرونا و همزمان با نمایشهای مسخره‌ سپاه پاسداران در خیابان‌ها، خلیفه تبهکار ارتجاع، سرجلاد قضاییه‌اش آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی را روز سه‌شنبه ۲۶فروردین به بازدید نمایشی از بیمارستان سپاه پاسداران و نیز نمایش موسوم به «رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه» فرستاد.

 

همزمان، سرکرده سپاه و سرکردگان بنیادهای غارتگر ولی‌فقیه ارتجاع، در واکنشی رسوا در قبال افشای چپاولها و غارتهای نجومی در بحبوحه روانه کردن زحمتکشان به قربانگاه کرونا و خودداری از کمترین پرداختی برای تأمین هزینه قرنطینه و مایحتاج اولیه مردم، به معرکه‌گیری پرداختند و پاسدار سلامی در تلویزیون حکومتی‌ از تشکیل قرارگاه جدیدی برای کنترل اوضاع و البته در پوشش دجالگرانه کمک به فقرا، خبر داد.

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم - پاسدار سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای – ۲۶فروردین ۹۹:

«سردار سلامی در جلسه مشترکی که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس کمیته امداد امام خمینی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت مقرر شد قرارگاهی به‌نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) با ترکیبی از نهادهای حمایتی و وزارت صمت اقدامات مربوط به سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی سازماندهی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کمک به نیازمندان و فقرا در جامعه را عهده‌دار شود».

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم - آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی - ۲۶فروردین ۹۹:

«ابراهیم رئیسی: این خدمتی که امروز سپاه پاسداران و بسیج دارد می‌کند و این بیمارستانهای مجهزی که امروز به‌عنوان پشتوانه مدافعان سلامت ایجاد شده که بتواند انشاءالله در کشور یک پشتوانه ارزشمندی باشد اینها همه جلوه‌های تبدیل تهدید به فرصت هست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cf69dfc-f98c-400f-bb6f-98775f5c99c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات