728 x 90

معاون عملیات قرارگاه ضد ثارالله: به یمنی‌ها گفتیم نفتکش سعودی‌ را بزنید و زدند!‌

به یمنی ها گفتیم بزنند ....
به یمنی ها گفتیم بزنند ....

حاکمیت آخوندی، این روزها و به‌دنبال گیرافتادن در تنگناهای مختلف، به‌خوبی می‌داند که باید مواظب اظهارات خود باشد و همین‌طوری چیزی نپراند؛ زیرا در شرایط شکننده کنونی به عواقب بین‌المللی و اجتماعی گسترده آن واقف است اما از آنجا که در این رژیم سگ صاحبش را نمی‌شناسد و ژنرال ـ پاسدارها در آن حکم سیاست‌مدار و دیپلمات دارند و دیپلماتها چپیه به گردن می‌بندند و شاخ و شانه می‌کشند، گاه اتفاق می‌افتد که یکی مثل پاسدار ناصر شعبانی بلند می‌شود و برای مصرف داخلی یا قدرت‌نمایی پوشالی، پتهٔ نظام را روی آب می‌اندازد.

خمینی که چند مدار کیفی شارلاتان‌تر و آب زیرکاه‌تر از خامنه‌ای بود، پاسداران خود را از ورود به مسائل سیاسی منع کرده بود اما در دوران خامنه‌ای گاه می‌شود که پاسدار جعفری رئیس دیپلوماسی می‌شود و قاسم سلیمانی به جای همه نظام، طرف حساب «شیطان بزرگ» قرار می‌گیرد و...

از این‌که بگذریم قاف جدید پاسدار شعبانی فقط یک قاف نبود که بشود با برداشتن خبرش از سایت خبرگزاری فارس و دیگر سایت‌های زنجیره‌یی نظام آن را ماستمالی کرد. در جهان امروز رسانه، هیچ چیزی را نمی‌توان از نگاههای موشکاف پوشاند و سرانجام بیرون می‌زند.


اعتراف به نقش تروریستی رژیم در نمونه‌های مشابه 

۱ـ اعتراف به انفجار مقر تفنگداران آمریکایی در لبنان و عربستان

این نوع بند آب دادنها و اعتراف ناخواسته به نقش نظام ولایت فقیه در تروریسم جهانی، تازگی ندارد. در انفجار مقر تفنگداران آمریکایی در لبنان و عربستان، پاسدار محسن رفیق‌دوست، فرمانده سپاه پاسداران در زمان انفجارهای تروریستی، یک بار بند را آب داد و گفت: «آن مواد منفجره‌یی که با آن ایدئولوژی ترکیب شد و در مقر تفنگداران دریایی ۴۰۰افسر، درجه‌دار و سرباز را یکمرتبه به جهنم فرستاد، هم تی.ان.تی‌اش مال ایران بود هم ایدئولوژی‌اش».

 

۲ـ اعتراف به اهداف رژیم از دخالت تروریستی در سوریه 

آخوند مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در ۲۶بهمن ۱۳۹۱طی اظهاراتی جنجال‌برانگیز گفت:

«سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ماست. اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگهداریم چون اگر سوریه را نگهداریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگهداریم».

باز همین خبرگزاری فارس گفته‌های پاسدار همدانی را در اردیبهشت ماه ۹۳ چند ساعت پس از انتشار از روی سایت خود برداشت. همدانی گفته بود: «امروز ما به دلایل منافعی چون انقلاب اسلامی در سوریه می‌جنگیم و دفاع ما در حد دفاع مقدس است …۴۲ گروه و ۱۲۸ گردان متشکل از ۷۰هزار جوان اسلامی، علوی، سنی و شیعه در قالب بسیج وطنی تشکیل شده و امنیت شهرها و استانهای سوریه را در دست گرفتند… امروز ۱۳۰ هزار بسیجی آموزش دیده منتظر ورود به سوریه می‌باشند».

به‌رغم وانمود کردن رژیم به «نقش استشاری» در سوریه و ادعای دجالگرانه دفاع از حرم! مهره‌های درشت سپاه گاه و بیگاه در این زمینه بند را آب داده‌اند.

در ۲۵ اردیبهشت ۹۳ پاسدار محمد اسکندری فرمانده سپاه ملایر گفت:

«جنگ امروز در سوریه در واقع جنگ ما با آمریکاست که در خاک سوریه رخ داده‌است... فرماندهان سپاه در این کشور ۴۲ تیپ و ۱۳۸ گردان مجهز را آماده کرده‌اند و از نظر نظامی آمادگی کامل برای جنگ با دشمن را دارند. ۱۴ استان سوریه معین استانهای ایران قرار گرفته‌است و استان حما در سوریه معین استان همدان قرار داده شده‌است، که مردم استان همدان پس از جمع‌آوری کمکهای نقدی و مواد غذایی به‌طور مستقیم این کمک‌ها را به این استان ارسال می‌کنند».

یک امیرسرتیپ ارتش تحت‌امر آخوندی به نام علی آراسته معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در اسفندماه ۱۳۹۴ در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران نیز گفت:

«تیپ ۶۵ جزیی از نیروی زمینی ارتش است و ما هم از تیپ ۶۵ و هم یگانهای دیگر به‌عنوان مستشار به سوریه نیرو اعزام می‌کنیم و این اعزام مختص تیپ ۶۵ تکاور نیست و الآن در آنجا مستشاران تیپ ۶۵ نوهد حضور دارند. علاوه بر نیروهای تیپ ۶۵ از سایر یگانهای ارتش نیز نیروهایی جهت عملیات مستشاری به سوریه اعزام شده‌اند. محسن قوطاسلو از تکاوران تیپ۶۵ اولین شهید ارتش در سوریه می‌باشد.».

یک نماینده مجلس ارتجاع به نام محمود نبویان در بهمن‌ماه ۹۲ نیز به اقدامات تروریستی رژیم این‌گونه اعتراف کرد:

«۱۵۰ هزار سوری را به ایران آوردیم و به آنها آموزش نظامی دادیم و ۱۵۰ هزار نفر را همان‌جا آموزش داده و ۵۰ هزار نیروی حزب‌الله را به آنجا فرستادیم.»

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع به‌صورتی واضح در آبان‌ماه ۹۲در مشهد گفت:

«صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد، هر چند خبر پیروزیهای ارتش سوریه را از زبان یک فرمانده سوری می‌شنوید، اما پشت پرده آن نیروهای ایرانی قرار دارند».

 

۳ـ اعتراف جواد لاریجانی به همکاری رژیم با القاعده

جواد لاریجانی روز ۹خرداد ۹۷در مصاحبه‌یی با تلویزیون شبکه ۲ رژیم در رابطه با خروج آمریکا از برجام به همکاری رژیم ایران با القاعده و نقل و انتقال آنها از خاک ایران به دیگر کشورها اعتراف کرد و گفت:

«یک مجموعه گزارشاتی بود که این عناصر القاعده که از عربستان می‌رفتند می‌خواستند بروند افغانستان یا جاهای دیگه اینها با پروازها یا زمینی می‌آمدند دم مرز تقاضا می‌کردند که شما مهر تون رو تو پاسپورت ما نزنید چون اگه دولت عربستان بفهمه ما به ایران آمدیم ما رو اذیت می‌کنه بعضی از اینها هم دولت ما قبول می‌کرد مهر رو نزنه چون ترانزیت بودند دو ساعت بودند رد می‌شدند می‌رفتند ولی توی اطلاعات آمد و رفت شون رو داشتند این رو اینها مثلاً این رو گفتند که یک جوری مثل این‌که با القاعده ایران همکاری داشته یا مثلاً گفتند که یک هواپیمایی که داشته از یک جایی عبور می‌کرده از یک نقطه‌یی به نقطه‌یی در منطقه می‌رفته ضمن این‌که این خلبان عملیات یکی شون اون تو بوده یک فرمانده ارتش حزب‌الله هم توی صندلی دیگه نشسته بوده حالا مجموعه‌ اینها سرهم کرده بودند که آیا ایران مستقیماً یا از طریق حزب‌الله لبنان با القاعده در این زمینه همکاری کرده یا نه؟...».

 

۴ـ اعتراف به دخالت تروریستی در یمن و تأمین موشک برای آنان 

جدیدترین نمونه اعتراف به دخالت‌های تروریستی در امور دیگر کشورها ـ همان‌طور که در ابتدای این مقاله از نظرتان گذشت ـ مربوط است به پاسدار ناصر شعبانی، معاون عملیات قرارگاه ضد ثارالله. سایت حکومتی اعتمادآنلاین سه‌شنبه، ۱۶مرداد از قول این سرتیپ پاسدار نوشت: «به یمنی‌ها گفتیم دو نفتکش سعودی‌ها را بزنید و زدند... حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن عمق عقبه ما هستند. دشمن به قدری آسیب‌پذیری دارد که می‌توانیم آنها را آن طرف مرز درگیر کنیم، البته ما اصرار نداریم که با عربستان در آن سوی مرز درگیر شویم.».

این سخنان که یک اعتراف آشکار به تسلیح و هدایت شبه‌‌نظامیان تحت‌امر آخوندها در یمن بود، اندک مدتی بعد از انتشار از سوی سایت خبرگزاری فارس سانسور شد. این خبرگزاری حکومتی انعکاس گسترده اظهارات پاسدار شعبانی را «شیطنت رسانه‌یی» توصیف کرد و به‌صورتی دجالگرانه مدعی شد که اصل گفته‌های او اینچنین بوده است:

«ما امروز در منطقه عقبه داریم. برخی مقامات و رسانه‌های غربی و معاند این‌گونه القاء کردند که ما به یمنی‌ها گفتیم دو ناو سعودی‌ها را بزنید و زدند؛ در حالی‌که فرزندان معنوی انقلاب در منطقه، خود به آن حد از توانمندی رسیده‌اند که بتوانند چنین عملیاتهایی را اجرایی کنند.».

این سانسور و لاپوشانی ناشیانه به یک افتضاح رسانه‌یی برای رژیم تبدیل گشت و بیش‌ از‌ پیش نقش تروریستی او را در انظار جهانیان فاش ساخت.

پاسدار قاسم سلیمانی پیشتر گفته بود:

«دریای سرخ که امن بود، امروز دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست.».

شلیک موشک به سوی دو نفتکش عربستان در تاریخ ۳مرداد اتفاق افتاد و بعد از تهدیدات پاسدار قاسم سلیمانی، این نخستین اعتراف به دست داشتن رژیم در این حمله و تأمین تسلیحاتی آن است.

شایان ذکر است که دیکتاتوری تروریستی آخوندها بارها به رساندن جنگ‌افزار به حوثی‌ها متهم شده و هیچگاه پاسخی قانع ‌کننده به این اتهام نداده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9403778c-ff46-4b9f-8ac7-e96d87946160"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات